حبيبة ابراهيم
بصي يا جميل في تلاجتين مجربين مني و من قرايبي ايديال ايليت ماشاء الله روعه و توشيبا 3 باب برضه روعه و دول اسعارهم كويسه و في شارب طبعا تحفه بس اغلى شويه البوتاجاز عندي يونيفرسال رااائع ماشاء الله فرن و شعلات بس عيبه الوحيد ان لما الفرن بيسخن اوي الزراير اللي بتولع العيون بتعلق و كنت في شقتي الاولى جربت بوتاجاز كريازي بس كان فاااااااااااااشل اما الغساله عندي الاريستون ماشاء الله ممتازه و الوايت ويل كمان هايله و لو عايزه اي استفسار قوليلي يا قمر
بصي يا جميل في تلاجتين مجربين مني و من قرايبي ايديال ايليت ماشاء الله روعه و توشيبا 3 باب برضه...
تسلمي يارب يا عطر انا عايزة اجمع آراء واشوف الاغلبية

وبعدين أقرر

روشانا وابلة دون

يارب تفيدوني بخبراتكم :)
رواء الاسلام
رواء الاسلام
تسلمي يارب يا عطر انا عايزة اجمع آراء واشوف الاغلبية وبعدين أقرر روشانا وابلة دون يارب تفيدوني بخبراتكم :)
تسلمي يارب يا عطر انا عايزة اجمع آراء واشوف الاغلبية وبعدين أقرر روشانا وابلة دون يارب...
ازيك يا موتي اخبارك ايه
معلش كنت مشغولة اوي الفترة اللي فاتت ده
بالنسبة للتوحيد و النور انا رحته فعلا و ما لقيتش اللي انا عايزاه خالص بس هاحاول اشوف في فرع تاني انا قلت يمكن الاقيهم في حتة تانية غير التوحيد و النور

ازيك يا سمسم انا الحمد لله
انا هنا في مصر و قربت اسافر خلاص
و شكرا يا جميل
Amml N
Amml N
ازيك يا موتي اخبارك ايه معلش كنت مشغولة اوي الفترة اللي فاتت ده بالنسبة للتوحيد و النور انا رحته فعلا و ما لقيتش اللي انا عايزاه خالص بس هاحاول اشوف في فرع تاني انا قلت يمكن الاقيهم في حتة تانية غير التوحيد و النور [quote=semsem2005;28929862] ازيك يا سمسم انا الحمد لله انا هنا في مصر و قربت اسافر خلاص و شكرا يا جميل
ازيك يا موتي اخبارك ايه معلش كنت مشغولة اوي الفترة اللي فاتت ده بالنسبة للتوحيد و النور انا رحته...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شكرا لكم على هذا الملف الرائع الرائع تسلموا استفدت من كثير جدا جدا

شكر خاص للاخت دون ربنا يبارك لها فيى صحتها واسرتها ويجازيها خيرا عن ما تقدمه لنا في هذا الملف وغيره
ROSHANA
ROSHANA
تسلمي يارب يا عطر انا عايزة اجمع آراء واشوف الاغلبية وبعدين أقرر روشانا وابلة دون يارب تفيدوني بخبراتكم :)
تسلمي يارب يا عطر انا عايزة اجمع آراء واشوف الاغلبية وبعدين أقرر روشانا وابلة دون يارب...
انا كان عندى اول ما اتجوزت تلاجة ايديال ايليت وبوتجاز يونيفرسال وغسالة زانوسي العبد

التلاجة ايديال كان الاكل بيبوظ ويحمض فيها فى الصيف
والبوتجاز كان الفرن مش مريحنى حساة حامى اوى

بس لما سافرت جبت تلاجة هوفر وبوتجاز وغسالة مستورد مش متذكرة الماركة بالظبط بومباى تقريبا

بصراحة البوتجاز والتلاجة فرق السما والارض من المصرى ما شاء الله الغسالة الحقيقة ماحستش بفرق اهى بتغسل وخلاص
ولما رجعت شحنتهم معايا ولو تفتكرى قولتلك قبل كده انهم اتبهدلوا فى الشحن وحاجات فيهم اتكسرت وبقى شكلهم مشوه بس مش قادرة استغنى عنهم ومخزنة حاجتى التانية مش بستخدمها

الملخص المفيد من راى التلاجة والبوتجاز المستورد لو معاكى تمنهم اتكلى على الله تمنهم فيهم ان شاء الله
ROSHANA
ROSHANA
أومال لو كنتي عارفه السبب الحقيقي كنتي عملتي ايه يلا بقي قولي قبل ما تيجي أبله دينا و وعد مش هقولها غير لما تدفعلك اللي عليها :D
أومال لو كنتي عارفه السبب الحقيقي كنتي عملتي ايه يلا بقي قولي قبل ما تيجي أبله دينا و وعد مش...
اقول ببلاش كده ده خبر مهم لكل محبى العلب البلاستيك :hahaha:

يلا مين قال عايز كمان

يلا ميرو يلا دينا شخللوا جيوبكم