YAKOTA
YAKOTA
الله يعطيك العافية اختي على هالدورة الرائعة لي عودة بعد قراءة الدرس:27:
الله يعطيك العافية اختي على هالدورة الرائعة لي عودة بعد قراءة الدرس:27:
تسلمي يااااااااا قمر

في انتظاااااارك

:39:
YAKOTA
YAKOTA
مشكوره على الدرس ياقوته واضح ومفهوم ماشاء الله عليكي
مشكوره على الدرس ياقوته واضح ومفهوم ماشاء الله عليكي
:39:

انا عمل مدرسة حاسب الي في الاساس للثانوي ودي طريقة شرحي في المدرسة للطلاب وتعتمد علي تبسيط المعلومة والتركيز علي نقاط مهمة وتقصير الطريق علي الطالب للفهم (( مش لف ودوران :hahaha: ))
ودارسة دورات كتير بحمد الله في الكمبيوتر والتصميم
وغير الخبرة السابقة الحمد لله تسع سنوات مش قليلين في تصميم وادرة المتاجر بانظمة مختلفة

ها ايه رأيك

أنفع تيتشر

:27::27::27:

الله يوفقنا جميعا يااااااااااارب ويكتب لنا اللي فيه الخير
YAKOTA
YAKOTA
يعطيك الف عافية ياقوته ماشاء الله عليك شرح واضح ومفهوم
يعطيك الف عافية ياقوته ماشاء الله عليك شرح واضح ومفهوم
مشكووووووووورة حبيبتي

الله يبارك لنا ويوفقنا ياااااااارب

:26:
YAKOTA
YAKOTA
شكراً حبيبتي ياقوتة الدرس والحمدلله واضح وعندي كم سؤال وطرحوها الأخوات قبلي بنتظار الرد عليها وكل عاااام وأنتم بخير
شكراً حبيبتي ياقوتة الدرس والحمدلله واضح وعندي كم سؤال وطرحوها الأخوات قبلي بنتظار الرد...
تم الرد يا قمر

وكل عام وانتي بخير حبيبة قلبي

:)
YAKOTA
YAKOTA
عندي سؤالين الاول عن الدومين اقدر اغيره بأي وقت وسؤال عن المتجر المدفوع ايش الفرق بينه وبين المجاني وبكم يعملوه؟
عندي سؤالين الاول عن الدومين اقدر اغيره بأي وقت وسؤال عن المتجر المدفوع ايش الفرق بينه وبين...
اهلا حبيبة قلبي

الدومين تغيير يعتبر صعب لكن ممكن
والافضل الاستقرار علي دومين واحد من البداية حتي يكون اساس عملك
انا دومين موقعي yakota.net بدأت بيه ومازال معي من 10 سنوات

وكمان قيمة الدومين بتزيد مع السنين وبيكون معروف ومشهور مع الوقت

بالنسبة للمتجر المجاني من خلل الدورة بيكون ملك لياقوتة ويعد كدعم مقدم لمساعدتك في بدء التجارة الصحيحة ويكون ليكي متجر خاص - تصميمات جاهزة اكتر من 30 تصميم تحتاري اللي يناسبك ومزاياه كتير والحمد لله فيه سلة تسوق واقسام متعددة ومنتجات لا محدودة وقائمة بريدية وتسجيل اعضاء وطلبيات العملاء في لوحة التحكم تتابعيها من اللوحة وعرض احدث المنتجات علي واجهة المتجر وغيره من المزايا - وبتدفعي 100 ريال في شهر ينير من كل سنة لاثبات مصداقيتك واستمراريتك في استخدام المتجر وحتي لا اتحمل انا تكلفة استضافة لمتجرك سنوية وهي 250 ريال وانتي لا تستخدميه

والمتجر المجاني في اي وقت تقدري تطلبي انه يكون خاص وتدفعي قيمته ويتعمل لك تصميم خااص وتضاف كل الامكانيات اللي في المتجر الخاص عليه

المتجر المدفوع قيمته تتراوح بين 500 ريال و2000 ريال حسب البرمجة وطلباتك في لتصميم ويتم دفع استضافة سنوية له 250 ريال او 400 ريال - وبيتعمل تصميم خاص بمواصفاتك اللي بتحدديها لينا وكنا فلاش متحرك لمنتجاتك وشات مع العملاء وطلبات اونلاين ومميزات ااعلي شوية من المجاني لكنه في النهاية متجرك وملك لك وتستفيدي من التطوير للبرمجة في اي وقت
لاننا بنطور البرمجيات كل فترة وبينزل عليها تحديثات

:)
وااي استفسار عيوني ليكي يا قمر