meemee2005
meemee2005
hahaha hahaha :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وزني الحالي 82 يومياتي (اليوم الإثنين) لم أتناول وجبة الفطور الغداء :أكلت كبسة رز إنما إيه تهبل(تري علشان أكسر الرجيم الحركه هذي) العشاء :حضرت لي زبادي وناقعه (سنا مكي )علشان أشربه بكره بإذن الله الماء ضروري كثري منه (راح أكل أشياء خفيفه أثناء رجيمي) اللهم صلي علي محمد وعلي آله وصحبه أجمعين
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وزني الحالي 82 يومياتي (اليوم الإثنين) لم أتناول وجبة...
هاها ها كبسه من اولها كده ماينفعش الكلام ده
meemee2005
meemee2005
انا لسه صاحيه باشرب نسكافيه
arch
arch
هاهاها
بعد اذنك ممكن اشترك معانا
كده ولا كده لازم توافقى والالالالالالالالالالالالالالا
معلش بقه هاخد بنات مجموعتى معايا وانا ماشية <<<<< ههههههههههه
يعنى بالعربى كده
فيها يا اخفيها <<<< ههههههههه
ولا ههما ولاد البطة البيضا واحنا ولاد البطة السودا ؟؟؟؟؟؟
يومياتى يا بنات النهاردة
اولا انا فرحانة فرحانة والحمد لله
عارفين لانى نزلت كيلو النهاردة كمان عن امبارح وصلت 88 كيلو
ممكن علشان انا صايمة النهاردة والحمد لله اللهم تقبل
ماعلينا انا فرحانة وخلاص ربنا يتممها على وعليكم جميعا ونخس كلنا بصحة وعافية
منسف بالحمه
منسف بالحمه
arch arch :
هاهاها بعد اذنك ممكن اشترك معانا كده ولا كده لازم توافقى والالالالالالالالالالالالالالا معلش بقه هاخد بنات مجموعتى معايا وانا ماشية &lt;&lt;&lt;&lt;&lt; ههههههههههه يعنى بالعربى كده فيها يا اخفيها &lt;&lt;&lt;&lt; ههههههههه ولا ههما ولاد البطة البيضا واحنا ولاد البطة السودا ؟؟؟؟؟؟ يومياتى يا بنات النهاردة اولا انا فرحانة فرحانة والحمد لله عارفين لانى نزلت كيلو النهاردة كمان عن امبارح وصلت 88 كيلو ممكن علشان انا صايمة النهاردة والحمد لله اللهم تقبل ماعلينا انا فرحانة وخلاص ربنا يتممها على وعليكم جميعا ونخس كلنا بصحة وعافية
هاهاها بعد اذنك ممكن اشترك معانا كده ولا كده لازم توافقى والالالالالالالالالالالالالالا معلش...
ظلكم خدونا من مكان لمكان وبرضه مش حنخس

كيفكم يا جماعه انا من بكره حعمل رجيم فتاك
Caroll
Caroll
ظلكم خدونا من مكان لمكان وبرضه مش حنخس كيفكم يا جماعه انا من بكره حعمل رجيم فتاك
ظلكم خدونا من مكان لمكان وبرضه مش حنخس كيفكم يا جماعه انا من بكره حعمل رجيم فتاك
كيفكم يا بنات
اترجاكم ان تقبلوني ضمن مجموعتكم خصوصا ان الحمله بعده على اولها واني اليوم الاثنين بديت الرجيم يعني مثلكم بالضبط والله يا بنات نفسيتي تعبت وزني لان 69 ونصف واريد اوصل للستين لكن مبدئيا 65 حتى ما اعطي اهداف بعيده واتكاسل خصوصا انه وزني كان 76 بعد الولاه اي قبل 50 يوم والان هو 69 ونصف لكن له عشرة ايام ثابت ممكن تخبروني شعمل لاكسر هذا الثبات( خليهم يقبلوك اول وبعدين حضري طلباتك ههههههههه)
اترجاكم اترجاكم قبلونييييييييييييييييييييييييييي