صدى الايمان العربي
السلام عليكم ورحة الله وبركاتة كيفكم اخواتي ***** الله تكون بخير اتحمست زياده يوم سمعت طاري الصين الصين بلد الايدي العاملة من خمس شهور وانا من موقع لموقع ابحث عن الصين من بابها لمحرابها وكل صغيره وكبيره وكل شارده وارده وبالاخير قررت اروح الصين و***** الله تكون رحلتي بنص شهر خمسة للتجاره واشوف انا بعيني مش احد يقولي بالنسبة لسوق الفوتيان هو بمدينة ايـــــو سوق خاص بالمكياج والاكسسوارت واواني المنزل و والعطورات وادوات الحديقة والشنط ووو اما مدينة كوانزو فيها الملابس والجزم والشنط الراقية وبضاعته ارقى من ايو . و***** الله لما ارجع اقدر انقل الصوره الصحيحه لسيدات حواء وكل وحده تبحث عن التجاره الحلال. والله ولي التوفيق
السلام عليكم ورحة الله وبركاتة كيفكم اخواتي ***** الله تكون بخير اتحمست زياده يوم سمعت طاري...
و الله يا أختي انا بردو بجمع كل المعلومات الممكنة عن الصين حتى في المواقع الأجنبية

و الله يا أختي انا لو عليا نفسي أروح بس أروح و انا ما حددتش مكتب معروف و موثوق فية للتعامل

لسة صعبة و خصوصا انها اول مرة فمش عايزة حد ينصب عليا :mad:

نفسي فعلا أشتري أكسسوارات و عطورات

و ان شاء الله ها نستنى تقريرك قريبا

و كمان تقولي لنا أمكانية لو فية واحدة ممكن تشتري ة تشحن لحد بالعمولة

و جزاك الله خيرا

ممكن أعرف تكاليف الرحلة لو مفيهاش تطفل

و شكرا
صدى الايمان العربي
أنا مالي بالتجارة لكن للإفادة فيه موقع منتديات سفاري يتكلمون فيها عن الصين و التجارة للي تحب تستفيد تاخذ منه كم معلومة ادعوا لي و لبناتي
أنا مالي بالتجارة لكن للإفادة فيه موقع منتديات سفاري يتكلمون فيها عن الصين و التجارة للي تحب...
انات شوفت مواضيع منتديات سفاري و الركن فية ناس محترمة كتير في الصين

و ربنا يجزاك خير و يهدي لك بناتك
صدى الايمان العربي
فعلا انا محتاجة لمعلومات عن التجارة من الصين لاني ناوية اروح فياليت احد يفيدنا
فعلا انا محتاجة لمعلومات عن التجارة من الصين لاني ناوية اروح فياليت احد يفيدنا
المعلومات بحر واسع و المفروض تاخذي فكرة عن طريقة التعامل و كل شيء قبل ما تقدمي على الخطوة دي

و انا كمان و الله نفسي اروح

و نورتي
صدى الايمان العربي
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.
شكرا على الموقع

الموقع دة انا دخلتة قبل كدة بس المشكلة انة للسعودية بس :)

و شكرا يا قمر
alloo
alloo
يسلمووووووووووووو ع الموضوع الرائع