lagattina
lagattina
حقول لحضرتك سواء الرسمة زيت او عادية المهم تنفيذك ليها انا شفت ان الرسومات تنفع للديكوباج
وتفاصيلها واضحة
حضرتك عارفة انا عندى هنا فى اسكندرية محل لبيع اللوحات نفس نظام الرسومات دى بس عاملها على لوحات كبيرة ولاقيتها انها مش مرسومة زيت دى خامتها ناعمة جدا زى اعمال بعض الاخوات فى المنتدى
فعلشان كدة اول لما لاقيتها قلت اضيفها علشان تنفع الكل
:26:
سكرة هانم
سكرة هانم
حقول لحضرتك سواء الرسمة زيت او عادية المهم تنفيذك ليها انا شفت ان الرسومات تنفع للديكوباج وتفاصيلها واضحة حضرتك عارفة انا عندى هنا فى اسكندرية محل لبيع اللوحات نفس نظام الرسومات دى بس عاملها على لوحات كبيرة ولاقيتها انها مش مرسومة زيت دى خامتها ناعمة جدا زى اعمال بعض الاخوات فى المنتدى فعلشان كدة اول لما لاقيتها قلت اضيفها علشان تنفع الكل :26:
حقول لحضرتك سواء الرسمة زيت او عادية المهم تنفيذك ليها انا شفت ان الرسومات تنفع للديكوباج...
lagattina

فين في اسكندرية انا عايزة لوحات للبيت
وسؤال انتي ممكن تنفذيلي اي رسمة و لا ايه؟؟؟
كنانة
كنانة
انتي عندك فكرة عن الديكوباج المجسم ........... أنا نفسي أتعلمه ............
lagattina
lagattina
مساء الخير بالنسبة لسكرة هانم بالنسبة للمحل اللى بيبيع اللوحات شبيهة بشغل الديكوباج دة محل انا شفتة يعنى مش خاص بية علشان لو اختلط عليكى الامر حبيت اوضح بس دة انا نفسى يكون عندى محل بس هى امكانيات :(
المهم مكانه فى مول سان ستيفانو فى الدور الارضى بس عندة شوية لوحات فظيعة بس اسعارها افظع
علشان كدة انا بحاول ان اتعلم الديكوباج دة لانة عاجبنى جدا واكيد مش حيتكلف زى ماهو معروض
بس لو حضرتك عايزة اى لوحة من اللى عرضتهم زيت او باستيل اعرف انفذهالك مفيش اى مشكلة:)
وبالنسبة لكنانة:
للأسف معنديش فكرة عن الديكوباج المجسم بس قبل كدة كان مشروح فى المنتدى حتلاقية
وأن شاء الله لو لاقيت اى موقع يفيدك ويفيدنا حضيفه
وححاول انزل شوية رسومات خاصة بيا علشان تشوفوها
:26:
ام كمال
ام كمال
تبارك الله عليك لوحات رائعة الله يعطيك الصحة