اى مكنسه غسيل السجاد افضل هوفر ولا بيسيل؟

الأجهزة المنزلية والمشتريات

ايه الافضل مكنسه هوفر ولا بيسيل لغسيل السجاد؟ انا لقيت هوفر 1350 واط ف ساكو وعامل عليها عرض ب الف ريال وبيسيل اظن ب 1600 ريال 1850 واط . ايه رايكن تنظيف مين احسن وهل صوت المكنسه مرتفع للغايه زى البعض مابيقول؟ وهل فيه اماكن عامله تخفيض عليهم غير ساكو؟ وشكررررا يا بنوتااااااااات يا حلوووووووووات:)
27
372K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

سحاب5
سحاب5
شكرا لردك يا طوق احمر ربنا يسعد ايامك يارب لكن انا سمعت ان هوفر غير متوفر قطع الغيار لها فهل الكلام ده صحيح؟
سحاب5
سحاب5
شكرا يا ام حمادة ع الرد لكن بيسيل وب 900 ريال بس ازاى؟انت شاريها منين؟اللى اعرفه انها ب 1600 ريال ومعليش هى تقيله و لا خفيفه وربنا يوفقك دنيا واخره يا قمر
اطفالي حياااااتي
شكرا يا ام حمادة ع الرد لكن بيسيل وب 900 ريال بس ازاى؟انت شاريها منين؟اللى اعرفه انها ب 1600 ريال ومعليش هى تقيله و لا خفيفه وربنا يوفقك دنيا واخره يا قمر
شكرا يا ام حمادة ع الرد لكن بيسيل وب 900 ريال بس ازاى؟انت شاريها منين؟اللى اعرفه انها ب 1600 ريال...
ما حبييت اطلع وما ارد شوفي ياعمري انا اخذت بيسيل للسجاد وكمان للسراميك اخذتها ب1800 بس من جد رهيبة ونظافة ولا اروع مارح تندمي ابدآ وارتحت من اخذالسجاد للمغاسل وسلام
ماريا2010
ماريا2010
حبيبتي تو اليوم شاريه بيسيل من اكسترا ب900ريال والرجال مدحها مع ان كان نفسي في هوفر بس بيسيل جربتها للسجاد حلوه والكنب البطرما اما كنب القطع ماش والسيراميك الي الان ماتعرفت عليها........
قناعتي هي سعادتي
حبيبتي تو اليوم شاريه بيسيل من اكسترا ب900ريال والرجال مدحها مع ان كان نفسي في هوفر بس بيسيل جربتها للسجاد حلوه والكنب البطرما اما كنب القطع ماش والسيراميك الي الان ماتعرفت عليها........
حبيبتي تو اليوم شاريه بيسيل من اكسترا ب900ريال والرجال مدحها مع ان كان نفسي في هوفر بس بيسيل...
مالقيتي هوفر.. لانى ناوية اشتريها.. طيب هى لغسل وكنس ولا بس غسل..