قلب فوولاذي
قلب فوولاذي
..سبق وفتحت كثير مواضيع هنا في عالم حواء يمدحونه..
وصلح شعور بناتهم ان شاء الله يفيدك
منتهى النعومه
..سبق وفتحت كثير مواضيع هنا في عالم حواء يمدحونه.. وصلح شعور بناتهم ان شاء الله يفيدك
..سبق وفتحت كثير مواضيع هنا في عالم حواء يمدحونه.. وصلح شعور بناتهم ان شاء الله يفيدك
جزاكي الله الف خير
@ Angel @
@ Angel @
جزاكي الله الف خير
جزاكي الله الف خير
اختي جربي الصبار يمدحونه كثير

وعلى ما أظن سعره رخيص من المشتل

وممكن تستخدمين زيت الخروع يقوي الشعر ويكثفه ويفيد للتساقط

بس هو ثقيل شوي ممكن تخففينه بزيت اللوز الحلو

والله يشفيك يا رب
أحلام مفقودة
أحلام مفقودة
الوصفه دي بقالي شهرين واكتر كمان وشعري والله اتغير كتير عليها اتفضلوا
دي هي الخلطه اللي انا بعملها
عباره عن ازاره زيت خروع باكستاني
ونص زيت السمسم (يااما من شركه الرحاله او الجمل )

انا استخدمت الرحاله واختي استخدمت الجمل
والشركتين دول والله ثقه كبيره اوي في زيوتها

او ممكن تعصري من عند العطار في المعصره
اوقيه املج مطحون قولي للعطار كده وهو هيديهالك

والاوقيه دي زي الجرام والكيلو مقياس يعني
ويخلطوا في على بعض ويتركوا عشره ايام
وبعدين يتاخد بمقدار ما يكفي شعرك منه ويضاف عليه ملعقه زيت زيتون (ولو مش عندك عادي ممكن تستغني عنه )

ويسخن في حمام مائي ويوضع على الشعر لمده 4ساعات ويغسل بماء او ماء وشامبو وتلفيه وصدقيني هتلاقي شعرك حرير وهيوقف التساقط
ممكن بعد ماتغسلي شعرك تديه دهنه بسيطه اوي كريم او زيت وتقومي لفاه
و حطوها في حاجه زجاج اوعوا تحطوها في حاجه بلاستك

وان شاء الله تجيب معاكم نتيجه مرضيه
والله شهيد على مااقول
واعملوها 3مرات في الاسبوع او مرتين
ووانا تحت امركم في اي استفسار تاني
وفقط ادعولي بخالص دعواتكم وخاصه الزوج الصالح
منتهى النعومه
الوصفه دي بقالي شهرين واكتر كمان وشعري والله اتغير كتير عليها اتفضلوا دي هي الخلطه اللي انا بعملها عباره عن ازاره زيت خروع باكستاني ونص زيت السمسم (يااما من شركه الرحاله او الجمل ) انا استخدمت الرحاله واختي استخدمت الجمل والشركتين دول والله ثقه كبيره اوي في زيوتها او ممكن تعصري من عند العطار في المعصره اوقيه املج مطحون قولي للعطار كده وهو هيديهالك والاوقيه دي زي الجرام والكيلو مقياس يعني ويخلطوا في على بعض ويتركوا عشره ايام وبعدين يتاخد بمقدار ما يكفي شعرك منه ويضاف عليه ملعقه زيت زيتون (ولو مش عندك عادي ممكن تستغني عنه ) ويسخن في حمام مائي ويوضع على الشعر لمده 4ساعات ويغسل بماء او ماء وشامبو وتلفيه وصدقيني هتلاقي شعرك حرير وهيوقف التساقط ممكن بعد ماتغسلي شعرك تديه دهنه بسيطه اوي كريم او زيت وتقومي لفاه و حطوها في حاجه زجاج اوعوا تحطوها في حاجه بلاستك وان شاء الله تجيب معاكم نتيجه مرضيه والله شهيد على مااقول واعملوها 3مرات في الاسبوع او مرتين ووانا تحت امركم في اي استفسار تاني وفقط ادعولي بخالص دعواتكم وخاصه الزوج الصالح
الوصفه دي بقالي شهرين واكتر كمان وشعري والله اتغير كتير عليها اتفضلوا دي هي الخلطه اللي انا...
ياعمري ربي يحققلك كل امانيكي ويرزقك بالزوج اللي يسعدك وينسيكي الدنيا
مشكوووووورة كثييييييييير