don
don
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=445305 don الحقى
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=445305 don الحقى
يا صباح الخير على زئردة ومسلمة وحشتونى والله وكل البنات وحشونى وطبعا ام ياسمين وموتى وسمسمة اجازة المهم
بالنسبة لتتبيلة الريش اهى نودى جزاها الله كل خير نزلتها وتبقى ممتازة ماتخافيش بس اهم حاجة برضة ماتسبيهاش اقل من ساعتين فى التتبيلة
وبالنسبة للبفتيك انا بعملة يا اما فيلية بالبصل او بانية او بيكاتا او بصوص المشروم او بالصلصة البنى او بحشية لحمة مفرومة معصجة او خضار سوتية دة اللى فى دماغى حاليا لو عايزة حاجة من دول اكتبهالك وطبعا مع اختلاف التتبيلات
don
don
don don :
يا صباح الخير على زئردة ومسلمة وحشتونى والله وكل البنات وحشونى وطبعا ام ياسمين وموتى وسمسمة اجازة المهم بالنسبة لتتبيلة الريش اهى نودى جزاها الله كل خير نزلتها وتبقى ممتازة ماتخافيش بس اهم حاجة برضة ماتسبيهاش اقل من ساعتين فى التتبيلة وبالنسبة للبفتيك انا بعملة يا اما فيلية بالبصل او بانية او بيكاتا او بصوص المشروم او بالصلصة البنى او بحشية لحمة مفرومة معصجة او خضار سوتية دة اللى فى دماغى حاليا لو عايزة حاجة من دول اكتبهالك وطبعا مع اختلاف التتبيلات
يا صباح الخير على زئردة ومسلمة وحشتونى والله وكل البنات وحشونى وطبعا ام ياسمين وموتى وسمسمة اجازة...
وبالنسبة للكفتة المشوية انا مبعملهاش بالحمة حمراء لأ بتكون فيها نسبة دسم او ببشر معاها حتتة لية صغيرة مع الملح والفلفل والبهارات وماء عصير بصل وليس بصل يعنى باخد من البصلة البشر بتاعها ماء خالص بالمبشرة العين الضيقة خالص وبعدين اصبعها واخرمها من النص بايد المعلقة الخشب علشان الفتحة تبقى واسعة وحظك حلو انى عملتها امبارح وصورتها برضة
don
don
don don :
يا صباح الخير على زئردة ومسلمة وحشتونى والله وكل البنات وحشونى وطبعا ام ياسمين وموتى وسمسمة اجازة المهم بالنسبة لتتبيلة الريش اهى نودى جزاها الله كل خير نزلتها وتبقى ممتازة ماتخافيش بس اهم حاجة برضة ماتسبيهاش اقل من ساعتين فى التتبيلة وبالنسبة للبفتيك انا بعملة يا اما فيلية بالبصل او بانية او بيكاتا او بصوص المشروم او بالصلصة البنى او بحشية لحمة مفرومة معصجة او خضار سوتية دة اللى فى دماغى حاليا لو عايزة حاجة من دول اكتبهالك وطبعا مع اختلاف التتبيلات
يا صباح الخير على زئردة ومسلمة وحشتونى والله وكل البنات وحشونى وطبعا ام ياسمين وموتى وسمسمة اجازة...
الكفتة المشوية
hindrad
hindrad
الاخت العزيزة انت صاحبة اكبر ماف معجنات لا اعتقد يصعب عليك مقادير البسكت الامالح اكتبيه لي رجاءا
الاخت العزيزة انت صاحبة اكبر ماف معجنات لا اعتقد يصعب عليك مقادير البسكت الامالح اكتبيه لي رجاءا
شكرا للاخت العزيزة don على كلماتك القيقة والرد على سؤالي واسف لازعاجك
البسكت الذي اقصده هو بسكت الشلي المالح الي يجي مربع الشكل ومكوماته الدقيق والمادة الدهنية زيت او سمنة وبكنك باودر وناشادر وحليب وعادة لا يوجد فيه منكهات ولا اعرف كمية القادير ويكون هش جدا واشكرك مرة اخرى
moslema_3
moslema_3
تسلم ايديكى يا دون على الكفته
يا ريت لو مش هتعبك تكتبيلى طريقه البيكاتا و البفتيك بصوص المشروم و مشكوووورة مقدما