همي نفسي
همي نفسي
ابا اصير مندوبه بالمنطقه الشرقيه والكويت اذا في عمل بالمنزل
catycat
catycat
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.
اختي العزيزة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:
كل عام وانتي بخير
و بالتوفيق يا عمري
catycat
catycat
السلام عليكم من تريد ان اكون مندوبه لها بالبحرين ترسل لي عالخاص
السلام عليكم من تريد ان اكون مندوبه لها بالبحرين ترسل لي عالخاص
اختي الحبيبة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:
اذا حابه تكوني مندوبة في شركة كولايا
الله يحيكي الشركة بحاجة لمندوبات
عندك في البحرين
وراح تكوني كانك الوكيل الوحيد عندنا
راسليني على الخاص
سحررمضان
سحررمضان
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عجبتني فكرة الأخت لميس في عمل مشروع تعاوني بين بنات المنتدى لأن فينا حماس ورغبة في تحقيق الذات وفيه بنات بيتراجعوا عشان الشحن وتكاليفه وبعد المسافات بينا لكن أنا عندي طرق لكريمات من الأعشاب طبيعية ومحتاجة بنات تصنعها وتوزعها في مدينتها ونعلن عن منتجنا هنا في المنتدى وطريقة عمل الكريم سهلة وبسيطة وكلها مواد متوفرة من الطبيعة ونتايجة هايلة فوق ما تتخيلوا يعني الي حتاخد منكم أكيد باذن الله حتشتري منه على طول لأنه بينعم الشعر ويطوله بشكل ملحوظ ومش حيبقى غالي خالص لنه تكاليفه بسيطة
أي واحدة مستعدة تشترك معايا في تصنيع وتوزيع الكريمات ترسلي على الخاص
الجادات فقط والي عندهم رغبة في المشاركة بس لو سمحتوا
وأنا حبعت لكم كل التفاصيل على الخاص
شكرا
azhar_919
azhar_919
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عجبتني فكرة الأخت لميس في عمل مشروع تعاوني بين بنات المنتدى لأن فينا حماس ورغبة في تحقيق الذات وفيه بنات بيتراجعوا عشان الشحن وتكاليفه وبعد المسافات بينا لكن أنا عندي طرق لكريمات من الأعشاب طبيعية ومحتاجة بنات تصنعها وتوزعها في مدينتها ونعلن عن منتجنا هنا في المنتدى وطريقة عمل الكريم سهلة وبسيطة وكلها مواد متوفرة من الطبيعة ونتايجة هايلة فوق ما تتخيلوا يعني الي حتاخد منكم أكيد باذن الله حتشتري منه على طول لأنه بينعم الشعر ويطوله بشكل ملحوظ ومش حيبقى غالي خالص لنه تكاليفه بسيطة أي واحدة مستعدة تشترك معايا في تصنيع وتوزيع الكريمات ترسلي على الخاص الجادات فقط والي عندهم رغبة في المشاركة بس لو سمحتوا وأنا حبعت لكم كل التفاصيل على الخاص شكرا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عجبتني فكرة الأخت لميس في عمل مشروع تعاوني بين بنات المنتدى لأن...
هلا اختي ابي اسأل تصنيعه في البيت يعني كل وحده تصنعه في بيتها وبعدين تعرضه ولا في مكان مجهز
وشكرا