*ياسمينة*
*ياسمينة*
عطر ليل شغلك حلو.. بس إنت شكلك مكويتيش القطعة.. رشيها بالماء واكويها.. وافرديها أثناء الكوي

ولو قادرة تصوريها تاني يكون على خلفية غامقة أحسن فعلا عشان تظهر الغرز.. بس أنا شايفة إن الشكل العام ممتاز.. ما شاء الله عليكي.. ومستنيين منك المزييييييييد والمزيييييييييد :27:
ام سجا
ام سجا
روعة المفرش انا عملت مثلة وطلع ررروعة كل الي شافة انهبل علية بس طلعت لي مشكلة ان البداية يطلع مشدود ومايبان الغرز ويكون مرتفع شوي ماني عارفة السبب كل مابد ا ببترون تصير معي نفس الحكاية مع اني امشي على نفس الشرح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:26: :26: :26:
سيسوو
سيسوو
العمل رائع ماشاء الله ومرتب ونظيف ماشاء الله عليكي
ميرة بنتي
ميرة بنتي
ايجنننننننننن اختي عطر الليل .. بس اعملي بكلام البنات وصوري القطعة كاملة على ارضية داكنة طبعا بعد ماتعملي بكلام عفريته وتكويها عشان الكوي حيظهر جمالها اكتر بكتيييييييييييييييييييييييييييييير ... واستمري دايما في اعمال حلوة زي ديه عشان تشجعينا كمان وكمان وتبقى المنافسة حاااااااااااااااااااااااااامية

وانا كمان بادية اشتغل في مفرش واول ما اخلصه ححط صورته ان شاءالله عشان اخد ارائكم ونصايحكم اللي ماليش غنى عنها .
عطر ليل
عطر ليل
:21:واااااااااااااجد مبسوطه
تشكروووووووون جميعا على الردود الجميله وعلى ارائكم واقتراحاتكم حول القطعه التي عملتها وانا والله كويتها بس مادري ليه مابينت واضحه لانها عندي واضحه الصوره اما تصويرها قطعه كامله ان شاء الله اعرضها لاحقا ومشكورين الف مره على النصائح النيره

اما بالنسبه للاخت ام سجا حاولي انك ما تشدين او تنفعلين عند البدء في العمل حاولي ترخين الخيط وما تلفينه بقوه على اصبعك اثناء الشغل وبالتوفيق]