noram
noram
يارب برحمتك وقدرتك اكتب لى ان اولدهم فى ليلة القدر فانها اقصى امانى يارب ححققها لى يا حبيبى يا ارحم الراحمين ويكونو ولد وبنت سليمين معافين بحقك انت يا رب العالمين ادعولى بهذا وان شاء الله ابشركم ان ربى حبيبى حقق مناى وولدتهم ليلة القدر واقر عينى واعين زوجى بهما اللهم امين

اللى عينها تيجى على توقيعى استحلفها بالله العلى العظيم تدعيلى ان يرزقنى الله بتؤام فى هذه السنه ياربى انك انت مولاى وسيدى انك انت الرحمن الرحيم الارحم بحالى والاعلم بلهفتى ولهفة زوجى على الضنا ياربى انت تعلم شوق امى وابى لرؤية ذريتى وتعلم كم تشمت فى اعدائى وصبرت على كيدهم لى اللهم يا ارحم الراحمين يا واحد احد فرد صمد ليس لك مولود ولا ولد ولم يكن لك كفوا احد اسالك ان تمن على وعلى زوجى بتؤام فى هذه السنه وتجعلهما من البارين ومن الصالحين وترزق اختى التؤام الصالح فى هذه السنه وكل بنات قسم تاخر الحمل وكل من تتمنى الضنا ومن قالت امين انك على كل شئ قدير
ياربى يا حبيبى هذه هى امنيتى فبرحمتك التى وسعت كل شئ حققها لى يالله وكل من دعت لى بذلك
noram
noram
سبحان الله والحمدلله ولا اله الا الله اللهم لك الحمد ان خلقتنا مؤمنين موحدين اللهم لا تحرمنا خير ما عندك بشر ما عندنا رب لا تذرني فردا وانت خير الوارثين موضوع رائع جدا ومفيد لكن اسمك يا اختي اتمنى ان تغيريه
سبحان الله والحمدلله ولا اله الا الله اللهم لك الحمد ان خلقتنا مؤمنين موحدين اللهم لا تحرمنا...
والله العظيم كنت لسه بفكر من شويه انى اطلب منها وانصحها بتغير اسمها حبيبتى ان الله عند ظن العبد به فان كان الظن خير يقع وان كان شر يكون بعيد الشر عنكى من الاحباط صدقينى غيريه وتاملى خير فى الله وهتبشرينا بعدها بحملك انا حبيتك حب لله وكل يوم ارد على مواضيعك ولو بكلمه وتمنيت تغيرى اللقب لانه مش ما شى معاكى احسك ما ساء الله صابره ومؤمنه:22:
المحبطة دائما
بمناسبة تغير اسمي مش عارفة اغيرة يا ريت لو حد يعرف يقول لي ازاي علي فكرة كنت كل ما اكتب اسم يطلع حد مشترك بالاسم ولما زهقت قلت كدة وطلع علي طول بس اوعدك اني اغيره
المحبطة دائما
noram noram :
والله العظيم كنت لسه بفكر من شويه انى اطلب منها وانصحها بتغير اسمها حبيبتى ان الله عند ظن العبد به فان كان الظن خير يقع وان كان شر يكون بعيد الشر عنكى من الاحباط صدقينى غيريه وتاملى خير فى الله وهتبشرينا بعدها بحملك انا حبيتك حب لله وكل يوم ارد على مواضيعك ولو بكلمه وتمنيت تغيرى اللقب لانه مش ما شى معاكى احسك ما ساء الله صابره ومؤمنه:22:
والله العظيم كنت لسه بفكر من شويه انى اطلب منها وانصحها بتغير اسمها حبيبتى ان الله عند ظن...
شكرا يا حبيبتي فعلا بتدخلي كل موضيعي وانا سعيدة جدا بالكلام الحلو ده والله وان كمان بحبك في الله وربنا يرزقنا بالحمل السليم المعافي
noram
noram
شكرا يا حبيبتي فعلا بتدخلي كل موضيعي وانا سعيدة جدا بالكلام الحلو ده والله وان كمان بحبك في الله وربنا يرزقنا بالحمل السليم المعافي
شكرا يا حبيبتي فعلا بتدخلي كل موضيعي وانا سعيدة جدا بالكلام الحلو ده والله وان كمان بحبك في الله...
الله يجمعنا دايما على حبه وطاعته امين حبيبتى انتى مصريه مش كده انا كمان واكيد انتى عرفتينى من لهجتى ربنا يرزقنا جميعا ويفرح قلوبنا:39: