عصفورتنا الحلوة
أختي ممكن الكتلوجات
manal 2000
manal 2000
اخواتي بالنسبة للكتولوجات ممكن على الخاص بعدين انتو ممكن تطلبو اي سلعة انتو تريدونها تكون ناقصة عندكم بالسوق وانا اوفرهالكم مش شرط تكون ملابس داخلية وبعدين الجميع طالب كاتلوجات ممكن اولا تحددو شو اللي بدكم ايه نوع السلعة انا بجيب اكثر من اشي واي اشي ممكن تريدونه
لو في اي تفاصيل قولوها على العام بلاش يكون كله على الخاص عشان الجميع يستفيد
وجزاكم الله خيرا عني
اسوووووووووومه
فكره حلوه
ناردين_نردين
ناردين_نردين
وأنا كمان أختي لو مافي كلافه
خزائن ربك مملؤة
تسلم الايادي الي خطت الحروف الذهبيه دي اختي manal 2000 الطيبه ربي يسعدك واتمنى الموضوع ده يكتب الله له العلو والازدهار اللهم امين

واتمنى ان يعرف كل طالب للبضاعه جمرك بلاده كم يتكلف فهل البلد تعطي جمرك بسيط فهي بالتالي تشجع على استيراد البضاعه هذه او البلاد تفرض جمارك كبيره لانها منتشره في بلاده وبذلك يبقى خساره على المستورد ولا نرضى باي خساره لاي احد فارجو من الاخوات بعض ما يشوفوا الكتالوجات في المجال الي يحتاجونه من اختنا الكريمه ان يبحثوا في الموضوع ويعرفوا كم سيكلفهم في الجمرك وكم سيكلفهم شحن ما تاكدي الكبير بان اختنا manal 2000 ستخدم الجميع في سعر الشحن من بلاد الصين او امريكا الى عندنا وبارخص الاسعار ولكن حاولوا تحسبوا ما هي البضاعه ومدى رغبه المواطنين في بلادكم لها وبكم ستاتي من بره وضيف عليها مكسب اختنا الطيبه والشحن وضيف عليها الجمرك ثم مكسبك وتعبك وبهذا يكون اول ثمن تستطيع تبيع به للمستهلك الجمله والمفرق والله ولي التوفيق اخواتي واسف للاطاله

اما طبعا الي بتشتري قطعه او اكثر للاستخدام الخاص فمعفيه من موضوع التعبير الي كتبته فوق وكانها مش سمعاني خالص وشبكه الموبايل واقعه عندها :)

وبكرر بالغ تحياتي وشكري لاختنا manal 2000 والجميع