عايزة رجيم سريع بسرررررررعة

علاج السمنة والنحافة

السلام عليكم يا حلوات
انا كنت بتابع مع دكتور كويس ونزلت 10 كيلو فى شهر ونص .. اللى حصل ايه بقاااااااا:29: ان الدكتور كان عنده ظروف كدة ومتابعنيش بقالى 3 اسابيع وحماسى قل خالص:icon33: وزدت فيهم 3 كيلو :06:
وانا اصلا ماصدقت خسيت عشان عايزة احمل :04: المهــــــــــــــــــــم .. الدكتور هيبدأ يوم الجمعة وانا هروحله بس مكسوووووووووووفة من عملتى ههههههه:f226: وعايزة انزل حتى 2 كيلو خلال يومين .. وعايزة واحدة من الحلوات كدة زى الشاطرة تفيدنى بتجربتها مع رجيم سريع ... انا دورت على النت . بس عايزة واحدة تشجعنى وتقنعنى .. الله يبارك فيكم ويرزقكم ما تتمنوا يااااااا رب
ونخس بقا على خير ونبقا مانيكانات :2thmup::2thmup::2thmup:
12
3K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

smo_alamera
smo_alamera
عندك رجيم ام هديل
ينزلك كلوين في اقل من اسبوع
هو عبارهه عن زبادي+موزه+وبرتقال
انا بدايت تجربتي معاه كنت انقص كيلو
بس انا الفطور كنت استبدل الزبادي باالحليب واحط
نسكافه وطبعا محلى بسكر الذرهه من تربيكا
والله يساعدنا وننحف من غير شر والله يرزقك الذريه الصالحه...
الماهرات
الماهرات
طيب ماتروحيش الاسبوع دا روعي الاسبوع القاي وخسي على مهلك لان الي بتخسيه
بسرعه بيرجع بسرعه فاي الفايده منو بقا ياعسل تعرف تتكلم مصري
.......الماهرات
غِنـــى ..~
غِنـــى ..~
،

ابدئي الصياام العكسي
ممتتتاز
نقابى عزتى
نقابى عزتى
عندك رجيم ام هديل ينزلك كلوين في اقل من اسبوع هو عبارهه عن زبادي+موزه+وبرتقال انا بدايت تجربتي معاه كنت انقص كيلو بس انا الفطور كنت استبدل الزبادي باالحليب واحط نسكافه وطبعا محلى بسكر الذرهه من تربيكا والله يساعدنا وننحف من غير شر والله يرزقك الذريه الصالحه...
عندك رجيم ام هديل ينزلك كلوين في اقل من اسبوع هو عبارهه عن زبادي+موزه+وبرتقال انا بدايت تجربتي...
الف شكر يا قلبى على ردك :love: وربنا يسمع دعائك ويرزقنى وكل محرومة ياااااااااااااارب:44: وانا فعلا فطرت علبة زبادى وتفاحة وشربت كباية شاى .. ربنا يستر بقا فى الغدا ههههههههههههه ... نورتينى:26::26:
نقابى عزتى
نقابى عزتى
طيب ماتروحيش الاسبوع دا روعي الاسبوع القاي وخسي على مهلك لان الي بتخسيه بسرعه بيرجع بسرعه فاي الفايده منو بقا ياعسل تعرف تتكلم مصري .......الماهرات
طيب ماتروحيش الاسبوع دا روعي الاسبوع القاي وخسي على مهلك لان الي بتخسيه بسرعه بيرجع بسرعه فاي...
والله انتى عسل واحسن من الباشا يا باشا ههههههههه:2thmup::2thmup: وكلامك معقول .. حتى صاحبتى اللى بتروح معايا قالت كدة:39: على العموم انا هحاول اتظبط شوية وربنا ييسر الامر ... نورتينى يا جميلة انتى:love: