ديدى ابوزيد
ديدى ابوزيد
السلام عليكم
انا اولادى ماشاءالله تؤام وما جلسوا وكان كل واحد يقولى لى انا ابنى وانا بنتى وكنت بتضايق وبعدين رحت للدكتور وقالى وقت ما يقدرو يقعودوا لوحدهم هيعرفوا ولا تضغطى عليهم عشان عظامهم وفعلا عملت كد وسبتها على اللى وكل فترة احاول اجلسهم واشوف فى تغيير ولحد ما فى وقت لقتهم هما من نفسهم بيقموا جسمهم لوحدهم كانهم هيقوموا وبعدين بقوا يقعودوا شوى شوى من غير ما انا اثقل عليهم واجبرهم على الجلوس يعنى الطفل وقت ما بيحس انة يقدر يعمل حاجة هيعمله وهما الان بيقفوا ويمشوا ع\مستندين على الاشياءوادعوا لهم بانهم يمشوا على رجليهم لوحدهم يارب واى سؤال انا موجودة
بنوووتة حواء
بنوووتة حواء
السلام عليكم انا اولادى ماشاءالله تؤام وما جلسوا وكان كل واحد يقولى لى انا ابنى وانا بنتى وكنت بتضايق وبعدين رحت للدكتور وقالى وقت ما يقدرو يقعودوا لوحدهم هيعرفوا ولا تضغطى عليهم عشان عظامهم وفعلا عملت كد وسبتها على اللى وكل فترة احاول اجلسهم واشوف فى تغيير ولحد ما فى وقت لقتهم هما من نفسهم بيقموا جسمهم لوحدهم كانهم هيقوموا وبعدين بقوا يقعودوا شوى شوى من غير ما انا اثقل عليهم واجبرهم على الجلوس يعنى الطفل وقت ما بيحس انة يقدر يعمل حاجة هيعمله وهما الان بيقفوا ويمشوا ع\مستندين على الاشياءوادعوا لهم بانهم يمشوا على رجليهم لوحدهم يارب واى سؤال انا موجودة
السلام عليكم انا اولادى ماشاءالله تؤام وما جلسوا وكان كل واحد يقولى لى انا ابنى وانا بنتى وكنت...
ايوه هذا الجواااااااااااااااااب وشاكره لك ولجميع الاخوات
Guesss
Guesss
انا ولدي عمره ثمان شهور و برضو ماجلس ... ولا يزحف .. بس يمشي بالمشاية ... ولا اقلقني الامر لاني متأكدة ان كل طفل له قدراته ...
ام زوجي ما قعدت ابد .. على طول زحفت ... و يمكن وليدي طالع عليها .. عشان كذا عادي لا تقلقين :)