سواد المنطقة الحساسة اثناء الحمل / مستوفى الردود+قديم

الحمل والإنجاب

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

كيف أحوال كل الحوامل و اللى ولدوا بالسلامة يارب يكونوا بخير جميعا

يا بنات كل واحدة حامل ممكن تحدث لها أثار جانبية أثناء الحمل و بتختلف من كل واحدة للتانية
بس اعتقد من اكثر الأشياء اللى ممكن تحدث و تضايق هى سواد المنطقة الحساسة :( و طبعا بيسبب لها حرج كمان :icon33: مع أبو الشباب :arb: و انتو تعرفو ان كل راجل عايز زوجتة ملكة جمال

مين جالها هذا السواد ؟
و ما العلاج اللى خدته ؟؟
و كم المدة اللى يمكن يروح فيها هذا السواد و ترجع المنطقة كما كانت ؟؟ :angry2: :42: :angry2:
يا بنات يا ريت تفيدونا بخبراتكم و تجاربكم
و جزاكم الله خيرا
35
178K

هذا الموضوع مغلق.

دموع التائبة
دموع التائبة
يلا يا بنات منتظرة ردودكم و الله المستعان
v i b
v i b
والله يا منمن السواد بصراحة موجود قبل وبعد بس أنا كان موجود بسبب أنى كنت عملت وميض ضوئى فى المنطقة دى علشان أزيل الشعر نهائياً
وبعد كده زاد المبلة طين مع الحمل
لكن انا سمعت عن كريم أمن جداً هو أسمه إيزاليك وكل دكتارة أمراض النسا بتكتبوا بس مشكلته أنو على المدى البعيد يعنى 8 أو 9 شهور وممكن سنه وتبان النتيجة
وفيه كمان ألدوكين فورت 4% كويس بس مع التكرار
على فكرة أنا جربت إيزاليك ومنفعش معايا أو بصراحة زهقت ومليت لكن ممكن تستخدميه أنتى ويجيب معاكى نتيجة ماشى يا قمر
v i b
v i b
للرفع لعيون منمنتى
دموع التائبة
دموع التائبة
تسلمى يا سهام و الله المشكلو ديه معقدانى مش عارفة اعمل ايه بجد فيها و جوزى علق على الموضوع ده من اول يوم اجوزنا فيه و الموضوع ده زاد مع الحمل ربنا يسهل و اجرب الكريم اللى بتقولى علية بس ياريت ميكنش فيه كورتيزون

و بالمناسبة يا جميل الوميض الضوئى ده فعلا بيشيل الشعر نهائيا ؟؟
v i b
v i b
والله يا منمن من أول جلسة عملتها لقيت الشعر بيقع لوحده اللى بيطلع فرحة أوووى وكملت 5 جلشات تانى والنتيجة فى النهاية؟؟؟؟

صفر
وكأنك يا أبو زيد ما غزية
الله المستعان والله مكلفة جداً الجلسة الواحدة بــ 250ج شوفى بقى 6 أو 7 جلسات عملتهم
بس والله لو كان جاب نتيجة كنت صرفت أكتر من كده بس قدر الله وماشاء فعل