ام الهنا سليمان
أبله دون الكارميل طلعمكلكع يعني السكر معايا كلكع في القعر وأنا بقلبه لقيت الي تحت اتحرق مني والي فوق لونه سكري مش بني مش عارفه ممكن أكون غلط في حاجه لا ده أكيد يعني ممكن تقولللي تاني أعمله ازاي بالظبط وأمي بتسلم عليكي وبتقولك حبه حبه عليا رجاء رانيا ياريت توصفيلي عملتي ايه في الحليب الي حليتيه وطلع لونه بني زي الكارميل أو التوفي خلي أبله دون تقولنا الطريقه صح ولا فيها بعض الملاحظات وبعدين تعالوا هنا كلكم أبله دون المحشي مش باين ولا الاكله التانيه يا أم سليمان ولا الدونات يا رانيا خير ياناس فيه ايه؟
أبله دون الكارميل طلعمكلكع يعني السكر معايا كلكع في القعر وأنا بقلبه لقيت الي تحت اتحرق مني والي...
صباح الخير عليكم جميعا انا من الصبح يا جماعة والنت سىء جدا عايزة ادخل اشوف دون قالت اية على التورتة الظاهر هى كمان مش عارفة تدخل
وحشتونى كلكم جدا وام ياسمين الجميلة واينا على فكرة يا اينا انا عملت الشاورما بتاعة دون والشيش طاووق حلوين قوى قوى حمد الله على السلامة يا سمسمة وحشتينا بحبكم كلكم فى الله واحلام ومدام وائل وهبة وموتى ونودى ومسلمة ورانيا تسلم ايدك جميل ماشاءالله
Enna
Enna
السلام عليكم
سمسمه انتي فين يا بنتي مختفيه ليه بس ولا حتى بتيجي على النت ان شا الله المانع خير دعاواتكم معانا بقه

ام الهنا اخبارك انتي جيبتي منين الشورما انا مش عارفه

شكرا
اينا
أحلام عصفور
أحلام عصفور
سمسمه حمد الله على السلامه فنك يابنتي مش ظاهره خالص
الصفحه نورت

إينا يا حببتي بدعلك من قلبي وربنا يحفظكم ويرعاكم
أم سليمان الاكله بتاعتكصورها مظهرتش؟؟
Enna
Enna
ام الهنا ازيك هي فين الشورما يا دندون الشورما موصلتنيش ولا الرقاق
moon33
moon33
أبله دون الكارميل طلعمكلكع يعني السكر معايا كلكع في القعر وأنا بقلبه لقيت الي تحت اتحرق مني والي فوق لونه سكري مش بني مش عارفه ممكن أكون غلط في حاجه لا ده أكيد يعني ممكن تقولللي تاني أعمله ازاي بالظبط وأمي بتسلم عليكي وبتقولك حبه حبه عليا رجاء رانيا ياريت توصفيلي عملتي ايه في الحليب الي حليتيه وطلع لونه بني زي الكارميل أو التوفي خلي أبله دون تقولنا الطريقه صح ولا فيها بعض الملاحظات وبعدين تعالوا هنا كلكم أبله دون المحشي مش باين ولا الاكله التانيه يا أم سليمان ولا الدونات يا رانيا خير ياناس فيه ايه؟
أبله دون الكارميل طلعمكلكع يعني السكر معايا كلكع في القعر وأنا بقلبه لقيت الي تحت اتحرق مني والي...
ووحشتنوني كلكم ياقوم
الاخت\ spanishflower
وحشتني وبالنسبة لصورة الاطباق العزومة أنا متأكدة أنها رائعة بس مطلعتش معاي :( .
الاخت\ اينا ربنا يوفقك ويفتحها عليكم ويرزقكم :27: