YAKOTA
YAKOTA
اللهم وفق أختي الغالية ياقوتة وجزيها عنا كل خير يارب والله يكون بعونك يالغلا
اللهم وفق أختي الغالية ياقوتة وجزيها عنا كل خير يارب والله يكون بعونك يالغلا
تسلمي حبيبتي

اللهم امين امين امين

:)
كل عام وانتي بخير حبيبتي
YAKOTA
YAKOTA
ملحوظة مهمة جدا :::::

يا بنوتات
في بنات حجزو المتجر وارسلو الايميل وتم حجز المتجر ليهم وتركيبه وتعريبه وراسلتهم ليختارو الستايل ولااااااااردو

ياريت يردوا علي رسايل باختيار الستايل لانه لو هما تساهلو من البداية وطلبو متاجر وما التزمو انا لا اسامحهم ولا احللهم لانهم ضيعو وقتي وكلفوني قيمة التركيب والاستضافة واهملو طلبهم

الله يعين
:(
YAKOTA
YAKOTA
هلا حبيبتي انا متحمسه جدا للدروس وفي انتظار متجري الجديد الي ***** الله حيكون فاتحه خير لي على يدك باذن الله بس عندي سؤال كيف اعرف ان متجري سار جاهز حترسليلي هو على الميل ولا حعرف من المنتدى ؟ وبالنسبه لباقي بياناتي لسه ماهي جاهزه فهل ياثر هذا على اكمال متجري وانه يكون جاهز للعرض ؟ ومعليش اتحمليني حتعبك معايا الله يقويكي ويعطيكي العافيه على مجهودك وشكرا
هلا حبيبتي انا متحمسه جدا للدروس وفي انتظار متجري الجديد الي ***** الله حيكون فاتحه خير لي على...
ووووووصلني ايميلك ي قمر

والدومين سيتم حجزه ان شاء الله

نتهي من تسليم الجموعة الاولي وابدا في المجموعة لتانية
وانا هابلغك علي الايميل فور تركيبه

مش مشكلة البيانات كمليها في اي وقت

YAKOTA
YAKOTA
السلام عليكم اختى ياقوووتة اريدك ضرووورى جدا جدا هابعتلك ايميل يااريت تشوفيه ومنتظرة ردك الله يكرمك
السلام عليكم اختى ياقوووتة اريدك ضرووورى جدا جدا هابعتلك ايميل يااريت تشوفيه ومنتظرة ردك ...
في الانتظااار حبيبتي

YAKOTA
YAKOTA
الله يعطيك العافية ياابلتنا ياقوتة سؤالي الاول===من خلال نقاشي مع الكل سواء اسرتي او الجيران او حتى الي تلاقينهم لقاء عابر بحديقة او ملاهي متخوفين جدا من الشراء والبيع بالنت ويشوفونة غير امين وبالعكس يشوفون البياعة الجوالة امان اكثر من الي تبيع بالنت لان الجوالة اسلم واستلم مباشرة اما بالنت يمكن اشتري بضاعة مبلغ وقدرة ثم مااشوف السلعة هذا مو كلامي هذا ثقافة المجتمع الي تناقشت معاهم فكيف يكون الجواب الكافي لهم لاني نقلت لهم الكلام الي بالدرس بس يقولون مو مقنع؟؟؟؟؟ السؤال الثاني=====انتي طلبتي ان لابد من وضع الرابط للدرس مع الشعار مع التوقيع ماعرفت احط الرابط مع الشعار بالتوقيع علما ان اكثر البنات حطو الشعار بدون توقيع مثلي؟؟؟؟؟ خايفة تطنشيني وما تردي على اسألتي:(
الله يعطيك العافية ياابلتنا ياقوتة سؤالي الاول===من خلال نقاشي مع الكل سواء اسرتي او الجيران او...
:mad:

لا خلاص هاطنشك ومش هاارد عليكي ابداااااااااااا

مقدرش ابدا يا قمر
اطنش الزاي ده انتي تؤمريني امر يا عسل
:39:

شوفي سوق النترنت عاااااااااامر وزاخر

وفي الافات بيشتروا من النت
وموضوع امن ومش امن ده شئ طبيعي في اي سوق بس الخطورة اكبر شوية في الانترنت
يعني ممكن تشتري من محل ويكون محل كبير ومعروف وترجعي بيتك تلاقي اللي ستلمته شئ مختلف عن الجودة اللي توقعتيها من المحل
وفي طرق كتير للغش في محلات كتير
فكرة التجارة علي النت بدأت تكبر وتستقر في الدور العربية وخاصة الخليج واصبحت عند ناس كتير وسيلة مهمة جدا للتسوق
في سيدات اعرفهم يصحوا ن النوم للتسوق - يفتحوا الكمبيوتر ويتصفحو المنتديات والمتجر كأنهم بيعملو شوبنج من باريس
ده كمان تسوق اسهل من التسوق من باريس
في ناس كتير مش بتقدر تنزل من بيتها
وبتتسوق عن طريق النت
والثقة تكتسبها التاجرة من اعمالها السابقة ومن الزبائن اللي جربو التعامل معاهم
مرة في مرة بتلاقي الناس بتبلغ بعض عنك وعن موقعك وعن منتجاتك

انا نفسي رغم اني بشتغل في المتجر الالكترونية بس بكون حريصة جدا لما افكر اشتري بالنت وانا تعاملي مع مواقع امريكية وكندية - بشتري برامج وادوات لعملي وشغلي منها ومع ذلك بجازف بس اكيد بشوف لموقع وبفهم كويس انه موقع موثوق من طريقة العرض - من اراء العملاء وغيره وغيره

وتوكلي علي الله وان شاء الله يفتح لك كل ابواب الرزق

التوقيع خلاص يا قمر مش لازم الرابط - اغلب لبنات معرفوش يحطو الرابط عليه

وكل عام وانتي بخير ياااااااااااااااااااقمرايا

:27: