هالةالقمر
هالةالقمر
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
دنيا يا حلوه مبروك على الجزء الخامس وعقبال المليون معلش هي متاخره شويه
بس انشغلت في تجهيز المدرسه للاستاذ الصغير وكمان قلت اتلم شويه واكمل رجيمي علشان اخلص بقى لاني كل ما ادخل الصفحه عندك بطلع اخرب الرجيم

وحشتوني كلكم جدا في الفتره دي بس كنت بنقرا اخباركم بسرعه بسرعه واطمن عليكم
don
don
ازيكوة مبروك يا دون على التثبيت تستاهليلها يا قمر وشكرا للعيد غليا ربنا يخليكوة والزوجة رقم 13 اهلا بانضمامك معانا يا قمر نورتينا
ازيكوة مبروك يا دون على التثبيت تستاهليلها يا قمر وشكرا للعيد غليا ربنا يخليكوة والزوجة...
لا زعلانة منك يا هالة ...مكنتش متوقعة انك ماتجيش عندنا كل المدة دى حنسامحك بشرط انك ما تتاخريش علينا تانى ماشى الكلام ؟؟؟؟امال فى رمضان وانتم صايمين حتدخلوا الصفحة ازاى ؟؟؟؟

ازيك يا مروة حالا اول ما تدخل موتى حترد عليكى يا مروة علشان مشكلتك فى التحميل ...المهم ازى رودينا ؟؟؟؟اظن لسة معندكيش مدارس يا مروة ؟؟؟وسلمى لى على تماتيا واسئليها ابتديت فى بيتها تصنف ولا لسة ؟؟؟؟؟
كل دة منك يا ايرا انتى ورونى ..من ساعة ما نزلتوا صور التورت الخطيرة دى وكل اللى معانا فى المطبخ انهار فعلا يا عينى لعبتوا باعصابهم على الاخر ....فينك يا ايرا ؟؟؟؟؟ بس الصراحة دايما نلاقيكى عندنا اول واحدة فى المناسبات الحلوة
don
don
don don :
لا زعلانة منك يا هالة ...مكنتش متوقعة انك ماتجيش عندنا كل المدة دى حنسامحك بشرط انك ما تتاخريش علينا تانى ماشى الكلام ؟؟؟؟امال فى رمضان وانتم صايمين حتدخلوا الصفحة ازاى ؟؟؟؟ ازيك يا مروة حالا اول ما تدخل موتى حترد عليكى يا مروة علشان مشكلتك فى التحميل ...المهم ازى رودينا ؟؟؟؟اظن لسة معندكيش مدارس يا مروة ؟؟؟وسلمى لى على تماتيا واسئليها ابتديت فى بيتها تصنف ولا لسة ؟؟؟؟؟ كل دة منك يا ايرا انتى ورونى ..من ساعة ما نزلتوا صور التورت الخطيرة دى وكل اللى معانا فى المطبخ انهار فعلا يا عينى لعبتوا باعصابهم على الاخر ....فينك يا ايرا ؟؟؟؟؟ بس الصراحة دايما نلاقيكى عندنا اول واحدة فى المناسبات الحلوة
لا زعلانة منك يا هالة ...مكنتش متوقعة انك ماتجيش عندنا كل المدة دى حنسامحك بشرط انك ما تتاخريش...
مساء الفول النابت يا نهى .... بصى يا سيتلى الفول النابت دة هو الفول الناشف زى اللى بندمسه بس اللى بيكون الفوله بتاعته حجمها كبير بتلاقيها كبيرة يا نهى حتى فية بيقولوا عليه الفول الامريكانى لكن بتاع التدميس بتبقى الفولة صغيرة وهو بيتشرى وبيتنقع بس بنغير المياة بتاعته ونحط مياة غيرها وبتسبيه لحد ما تلاقية نبت يعنى طلعت حاجة خضراء كدة من جواه وفية بياكلوا بعد ما ينبت زى الترمس والحمص بيعصروا علية ليمون وكمون وبياكلوا
وعلى فكرة يا نهى فية ساعات فى السوق تلاقية بيتباع متنبت جاهز عند البياعين تلاقيهم حاطينة فى طشت او طبق بلاستيك كبير واى خدمة
ام الهنا سليمان
don don :
لا زعلانة منك يا هالة ...مكنتش متوقعة انك ماتجيش عندنا كل المدة دى حنسامحك بشرط انك ما تتاخريش علينا تانى ماشى الكلام ؟؟؟؟امال فى رمضان وانتم صايمين حتدخلوا الصفحة ازاى ؟؟؟؟ ازيك يا مروة حالا اول ما تدخل موتى حترد عليكى يا مروة علشان مشكلتك فى التحميل ...المهم ازى رودينا ؟؟؟؟اظن لسة معندكيش مدارس يا مروة ؟؟؟وسلمى لى على تماتيا واسئليها ابتديت فى بيتها تصنف ولا لسة ؟؟؟؟؟ كل دة منك يا ايرا انتى ورونى ..من ساعة ما نزلتوا صور التورت الخطيرة دى وكل اللى معانا فى المطبخ انهار فعلا يا عينى لعبتوا باعصابهم على الاخر ....فينك يا ايرا ؟؟؟؟؟ بس الصراحة دايما نلاقيكى عندنا اول واحدة فى المناسبات الحلوة
لا زعلانة منك يا هالة ...مكنتش متوقعة انك ماتجيش عندنا كل المدة دى حنسامحك بشرط انك ما تتاخريش...
شكرا يا دون تسلم ايديكى. لو ممكن فية طريقة له بيسموها الفولية تقريبا بتتعمل بالطماطم كنت عاوزة طريقتها
هالةالقمر
هالةالقمر
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
دون يا احلى دون معلش انا مقدر على زعلك ابدا والله
خلاص يا ستي كل يوم حمضي عندك حضور
وخدي بقي بما اني جيت فلازم اطلب صح هو الدخول مش بالطلبات

انا يا ستي عايزه طريقه الكشك اللي بالجمبري عارفاه اعتقد بما انك بورسعيديه تبقي عارفاه
صح نفسي اكله قبل رمضان خصوصا ان ده موسم الجمبري عندنا هو بيتعمل بعجينه مثل الخبز وكمان بالصلصه هي دي الحاجات اللي كنت بشوفها وماما كانت بتعمله