don
don
يابنات أنا سمعت حاجه بخصوص حكايه الورم الي بيكون في الست الحامل وكأنها منفوخه ميه أو متعبيه ميه ده بيكون بسبب هرمونات في الجسم فالجسم بيكون بخيل ويحتفظ بالماء لأنه خائف من فقده فعلشان تتغلبي على الحكايه ده اشربي ميه كتير وكل ما شربتي ميه الجسم هيلاقي كميه ميه كتير داخله فهيحاول انه يبقى كريم ويتخلص من المياه الموجوده في الجسم أنا الكلام ده الدكتورة قالتوا لأختي وهيه حامل وكانت رجلها مورمه ووشها منفوووووووووووووووخ وبخصوص الشطه على فكره لو كان وحم عادي يعني ماما كانت بتتوحم فيه على فلفل حراق ومخللات ده بيغير في الطفل من ناحيه ايه بقى من ناحيه النشاط فتلاقيه نشيط أوي وشقي جدا بس دماغه عاليه أوي
يابنات أنا سمعت حاجه بخصوص حكايه الورم الي بيكون في الست الحامل وكأنها منفوخه ميه أو متعبيه...
:icon35: :icon35: :icon35:
:icon35: :icon35: :icon35:
:icon35: :icon35:
:icon35:
باى يا احلامتى حبيبتى
nohaa
nohaa
انا داخله بامسي بس وبقولكم حرام عليكو كده تحنسونا بصورة التلخيص ده اسمه ايه ده طب هو مافيش حد ممكن ياخده من الكنترول ولا كله لازم يستنى النتيجه اما تتعلق
nohaa
nohaa
احلاام بجد يابختك ربنا يوفقك في الخير وماتنسيناش
واستني خدي معاكي التلخيص احسن تتزنقي هناك في الطبيخ
don
don
بس يا نهى خليكى محضر خير
يلالالالالالا يا هبة والله انا بقيت خايفة عليكى من رد فعلهم
يا احلام يا نهى يا هالة يا نور نور يا اى حد ....حد يلحقنى بسرعة بموقع فية صور وحاجات حلوة من اللى بتلعب علشان اكون جاهزة لمناسبة هبة ...............بسرعة مفيش وقت اصبرى يا هبة لما حد يبعتلى اى حاجة واجهز انتى عارفة انى بطيئة
رواء الاسلام
رواء الاسلام
يابنات أنا سمعت حاجه بخصوص حكايه الورم الي بيكون في الست الحامل وكأنها منفوخه ميه أو متعبيه ميه ده بيكون بسبب هرمونات في الجسم فالجسم بيكون بخيل ويحتفظ بالماء لأنه خائف من فقده فعلشان تتغلبي على الحكايه ده اشربي ميه كتير وكل ما شربتي ميه الجسم هيلاقي كميه ميه كتير داخله فهيحاول انه يبقى كريم ويتخلص من المياه الموجوده في الجسم أنا الكلام ده الدكتورة قالتوا لأختي وهيه حامل وكانت رجلها مورمه ووشها منفوووووووووووووووخ وبخصوص الشطه على فكره لو كان وحم عادي يعني ماما كانت بتتوحم فيه على فلفل حراق ومخللات ده بيغير في الطفل من ناحيه ايه بقى من ناحيه النشاط فتلاقيه نشيط أوي وشقي جدا بس دماغه عاليه أوي
يابنات أنا سمعت حاجه بخصوص حكايه الورم الي بيكون في الست الحامل وكأنها منفوخه ميه أو متعبيه...
دندون انا جربت المكرونة بالزبادي

بجد

تحفة

تسلم ايدك يا جميل انا اصلا بحب اي اكلة بالزبادي ربنا يكرمك يا دون و يبارك لك في اولادك