smallrosa

smallrosa @smallrosa

عضوة جديدة

نداء الى كل البنوتات المصريات

العناية بالبشرة

السلام عليكم

ازيكم يا حلوين

بصوا بقا علشان انا تعبت من كل الحاجات اللى بشوفها هنا فى المنتدى مش قصدى انها وحشة
أبدا و الله . أنا مبسوطة ان البنات فى الوطن العربى بيقدروا يتلاقوا بالطريقة دى و يفيدوا بعضهم
بس لاحظت ان معظم اللى بسيتفيدوا من الحاجات اللى هنا إما من السعودية أو الكويت أو البحرين أو الإمارات أو أى بلد عربى تانى الا مصر

إشمعنى بقا

و انا بتكلم عن العروض التجارية و الحاجات التانية اللى احنا ممكن فى مصر ما نسمعش عليها و لانعرفها غير من المنتدى

علشان كده

إيه رأيكم لو كل بنات مصر اللى فى المنتدى نقول لبعضنا على الأماكن اللى ممكن تقدملنا خدمة كويسة فى مبيعات الحاجات اللى احنا بنحتاجها و اسعارها و لو فى شركات تجميل مزجودة عندنا و نجرب منها و نقول لبعض زى اخواتنا العربيات و كمان نستفيد منهم فى عروضهم اللى بيقدموها و نتعاون معاهم و كل واحدة مننا تبقى مندوبة فى المكان اللى هى فيها

قولولى ايه رايكم فى الفكرة و ردوا عليا
59
10K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

a_one164
a_one164
فكرة جميلة جدا انا اول المشاركات معك انا شخصيا باجيب كل وسائل العناية الطبيعية والاقنعة من ماسكات وخلافه من حراز اللى وراء مديرية الامن فى باب الخلق
مشواره بعيد عنى جدا بس لجل الورد
هنعمل ايه وبالمناسبة فيه واحدة صاحبيتى عايزة منى ماركة كريم اساس يكون ماركة ممتازة ممكن حد يساعدنى فى اسم ماركة كويسة؟
وفكرة جميل اوى يا سمول روزا ربنا يوفقك ويا ريت كل المصريات يتفاعلو مع الموضوع
miss_cool
miss_cool
السلام عليكم ورحمة الله
انا متحمسة اوي اوي للكلام ده ياريت نساعد بعض و نحاول نفيد بعض
انا عندي سؤال لبنات مصر اللي زي السكر عاوزة اعرف محل بيبيع الماركات المستورده يعني الكريمات و الماكياج و .........
EMY
بيضاء الثلجfm
بيضاء الثلجfm
انا كان نفسى من زمان فى موضوع زى ده يتلاقى فيه البنات المصريات ونشوف ايه هى الحاجات والخلطات الى ممكن نقولها لبعض وانا مصرية وأرحب بكل المصريات الى موجودين فى المنتدى
SILK
SILK

انا افتكرت اني بس اللي هتجنن لوحدي:) :)
بسم الله ماشاء اللي الاخوات في الخليج من كتر وصفاتهم تحسوا اننا من كوكب تاني
انا عندي سؤالين
1-هو حراز عنده مسك ابيض اصلي وبكام؟؟؟؟؟
2- عنوان صمد القرشي في مصر ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3- اجيب ليفة مغربية اصلي من مصر منين؟؟؟؟؟
علي فكرة انا قاهرية
شاطئ الحياة
شاطئ الحياة
السلام عليكم
شكرا اختى صاحبة الموضوع و ان شاء الله معاكم
فعلا كل ما اقرأ كريم فى المنتدى واروح للصيدليه علشان اجيبه يقولى اول مرة اسمع عنه ويبقى الدكتور مستغرب اوى من الاسماء ويقولى انتى جيباها من فين ؟
علشان كده لازم نتعاون مع بعض ونفيد بعض ونفيد ايضا اخواتنا فى اى دوله اخرى
اختى a_one164 انا حاليا باستخدم كريم اساس جميل جداااااا اسمه XXL MAYBELLINE
صناعه صينيه
وبالمناسبه ياريت كل واحده تذكر لنا ماركات المكياج اللى بتستخدمه وطرق العنايه بالبشرة والشعر وايضا كريمات البشرة اللى متوفرة داخل مصر
وشكرا مره ثانيه اختى smallrosa