زيت نايل هيربل الهندى لتساقط الشعر

العناية بالشعر

شوفوا يا بنات انا لقيتة بالصدفة بهايبر بندة لانى من النوع اللى احب اغير واجرب انواع كتير من الشامبوها ت وزيوت وكريمات الشعر علشان استقر على حاجة يستفيد منها شعرى ويبقى صحى زى زمان الصراحة الزيوت والكريمات بتجفف شعرى بالمز وكازنوفا hair food بيرطبوا الشعر لكن ممكن يكون فى الاحسن علشان كدة بجرب زى ما كلنا يا ستات بنعمل المهم اقولكم المكتوب علية للى ما جربتهوش معالج لتساقط الشعر يغذية ويقوية حتى الاطراف ويشجع نموة ويوفر لة حماية طويلة الاجل يجمع بين فوائد خمسة اعشاب املا -الحلبة-زهرة الخبيزة-ونجيل الهند بالاضافة الى خيرات زيت جوز الهند جمعت هذة الاعشاب فى انبوب ذى مسام وضع بالزيت الغنى بمستخلصات الاعشاب وعبر ثقوب الانبوب يتسرب نقوع الاعشاب الى الزيت لتغذية باستمرار وتعمل ا لمكونات الطبيعية لزيت جوز الهند مع فوائد الاعشاب لتجعل الشعر قويا وصحيا وتم اختبار زيت نايل العشبى المعالج لتساقط الشعر طبيا واثبت انة يخفض تساقط الشعر

عبوة الزيت فعلا فيها انبوب فى الوسط ممتد من بداية لنهاية العبوة بة ثقوب و داخل الانبوب مجموعة اعشاب الحاجة الوحيدة اللى اعرفها الحلبة الزيت ريحتة اعشاب وبما انة استخدمتة مرة واحدة اول حاجة لاحظتها بيخلى شعرك سهل التسريح مفيش جفاف زى الزيوت التانية
العبوة سعرها 12 ريال 300 مل
اللى جربتة ياريت تقولنا هو فعلا كويس ومفيد للشعر ولا لا وعن نفسى جارى الاختبار وحابقى اقولكم على النتائج بكل امانة
ولو قدرت انزل صورتة باذن الله انزلها
8
24K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

حـلا الشوق
حـلا الشوق
مشكوره يا الغاليه
جودي المطيري
جودي المطيري
جربته يوم كان شعري يتساقط بكثره انا استخدمت للي لون غطاه برتقالي بصراحه وقف تساقط الشعر في اسبوع
مهاجرة مصرية
مهاجرة مصرية
جربته يوم كان شعري يتساقط بكثره انا استخدمت للي لون غطاه برتقالي بصراحه وقف تساقط الشعر في اسبوع
هو نفسة اللى اشتريتة لون الغطاء برتقالى واستفدتى منة فقط فى موضوع التساقط ولا لة فوائد تانية
وهل بيرجع التساقط اما بتتركية ولا اية لانى لسة فى بداية تجربتى معاة
على العموم باذن الله بعد فترة من الاستعمال حقولكم على النتائج وحجرب على بنتى كمان مش عارفة ينفع ولا لا اعتقد مفهوش ضرر لانة عبارة عن مجموعة اعشاب
أصداف البحر
أصداف البحر
متابعة الموضوع بانتظار المزيد من التجارب

مشكورة عزيزتي علا الموضوع :)
دلوعه نوفمبر
دلوعه نوفمبر
انا كمان استعمله من شهر ممتاز بس استعمل الي مكتوب عليه مغذي وصراحه روعه واحس انه يفيد الشعر
ان شاء الله استمر عليه