**مروة**
**مروة**
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
don:_

ازيك ومبروك الصفحة الجديدة,بس على فكرة ملهاش لازوم تنقلى الاكلات القديمة لان اللينك موجود فى توقيعك كدة كدة فبلاش عدد الصفحات تكتر على حاجات مكررة دة رايى يعنى

المهم............................

ليا كام سوال كدة لانى نفسى اعمل بسبوسة وشفت طريقتك فى الملف الاول بس لاحظت انك مش بتحطى زبادى وكاتبة قشطة دة بديل للزبادى يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واهم حاجة انى مش بحب القشطة لكن لو طعمها مش باسن مش مشكلة هل طعمها بيبان فى البسبوسة يعنى؟؟

وكمان السميد دة بيتجاب منين انا معرفش؟؟مش هو دة الاكياس الجاهزة بتاعت البسبوسة ولاغيرة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وكمان انتى كاتبة فى وصفة البسبوسة معلقتين بس سميد وباقى الوصفات كاتبين كوبيتان؟؟ هل انتى غلطانة ولا معلقتين كفاية ولا اية؟معلهش اصلى لخمة ومش فاهمة

وكمان انا بعمل حاجة فى الفراخ واللحمة يعنى لو ححمر اللحمة او الفراخ بحب اكون سلقهم الاول مش بحمرهم نيين علطول اختصارا فى الوقت بس مش عارفة كدة صح ولا غلط ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ويعنى اية صينة حمام كوبلست ال انتى كاتبة فى الصفحة الاولى؟؟؟؟؟؟؟؟؟معلهش اسئلتى متاخرة بس لسة بنقل فى الملف الاول

كمان كنتى مرة قولتى عن بسكويت بالشكولاتة سريع ممكن تشرحهولى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ميرسى وطولت عليكى

باى يا جميل

ويا جماعة حد يبعتلى التلخيص تانى لان لاروز مطنشانى وانا زعلانة منك يا لاروز
**مروة**
**مروة**
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
معلهش نسيت اقولك عن البامية الويكة انا بعملها حلو اوى بس اول مرة لسمع عن عصير الطماطم ال قولتى علية بس هيكون اية الفرق بينها وبين التانية ام دمعة ؟؟

انا بجيب الويكا بتكون كبيرة وطويلة عن العادية طبعا وبحطها فى شوربة وازبط الملح ولما تتطرى شوية بخدها من شوربتها وبضربها ضربتين بالخلاط مش تتعجن وبعدين بارجعها تانى ف شوربتها

او وهى فى شوربتها افضل اخفقها بشوكة لحد ما تفك خالص وبعدين اعمل الطاشة ثوم وسمن بس واطشها عليها وبتبقى تحفة والبامية بتكون بقت حتت صغننة خالص

دى طريقة حماتى صعيدى بس جربيها وحلوة مووووووووووووووووووووت
don
don
Awatef Awatef :
دندن عندى سؤال بالنسبة للكبده ، ريحتها بتبقى باينة ، وانا بحطها فى ميه مغلية وبشيلها على طول ، بس انا حاسة ان قيمة الكبدة هتروح ، فهل هناك طريقة علشان ريحة الكبده متكونش باينة لان زوجى مش بيحب ريحتها :D وفى سؤال سابق ، انا عندى بطاية ملظلظة وعايزة اعملها بس بطريقتك اللى انا لسه معرفهاش ممكن يا جميل
دندن عندى سؤال بالنسبة للكبده ، ريحتها بتبقى باينة ، وانا بحطها فى ميه مغلية وبشيلها على طول ،...
اسراء .................... اتبعى الصفحات معايا و انا اوعدك انى حروح لك مخصوص ابو شقرة و اجيب لك الطريقة بتاعته بدل ما تعذبى نفسك اول ما اروح له حكتبهالك على طول :)
إســـــراء
إســـــراء
ميرسي ياdon
يارب يخليكي ياعسل
استني لا تروحي خليني لما اجي نروح سوا (جد والله ماامزح)

و اذا مصرررة تروحي ابو شقرة لحالي سلمي لي على الجيران والحته وام حنفي :)

يلا باي ياجميل ومشكورة جدا
don
don
don:_ ازيك ومبروك الصفحة الجديدة,بس على فكرة ملهاش لازوم تنقلى الاكلات القديمة لان اللينك موجود فى توقيعك كدة كدة فبلاش عدد الصفحات تكتر على حاجات مكررة دة رايى يعنى المهم............................ ليا كام سوال كدة لانى نفسى اعمل بسبوسة وشفت طريقتك فى الملف الاول بس لاحظت انك مش بتحطى زبادى وكاتبة قشطة دة بديل للزبادى يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واهم حاجة انى مش بحب القشطة لكن لو طعمها مش باسن مش مشكلة هل طعمها بيبان فى البسبوسة يعنى؟؟ وكمان السميد دة بيتجاب منين انا معرفش؟؟مش هو دة الاكياس الجاهزة بتاعت البسبوسة ولاغيرة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وكمان انتى كاتبة فى وصفة البسبوسة معلقتين بس سميد وباقى الوصفات كاتبين كوبيتان؟؟ هل انتى غلطانة ولا معلقتين كفاية ولا اية؟معلهش اصلى لخمة ومش فاهمة وكمان انا بعمل حاجة فى الفراخ واللحمة يعنى لو ححمر اللحمة او الفراخ بحب اكون سلقهم الاول مش بحمرهم نيين علطول اختصارا فى الوقت بس مش عارفة كدة صح ولا غلط ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ويعنى اية صينة حمام كوبلست ال انتى كاتبة فى الصفحة الاولى؟؟؟؟؟؟؟؟؟معلهش اسئلتى متاخرة بس لسة بنقل فى الملف الاول كمان كنتى مرة قولتى عن بسكويت بالشكولاتة سريع ممكن تشرحهولى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ميرسى وطولت عليكى باى يا جميل ويا جماعة حد يبعتلى التلخيص تانى لان لاروز مطنشانى وانا زعلانة منك يا لاروز
don:_ ازيك ومبروك الصفحة الجديدة,بس على فكرة ملهاش لازوم تنقلى الاكلات القديمة لان اللينك...
طيب يا مروة حكتب لكم كلكم الطريقتين اللى انتى عيزاهم بالتفصيل كدة كلة تمام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟