حواء سعوديه
حواء سعوديه
مع السلامه
خوله بنت الازورسابقا
خوله الظاهر مافي غيرنا حارقين أعصابنا
خوله الظاهر مافي غيرنا حارقين أعصابنا
كلن عليه من زمانه:30:

بس الصبر
خوله بنت الازورسابقا
استودعكم الله الذي لاتضيع ودائعه
عيوووون المها
السلام عليكم اخخخخخ حلمت حلم اصلا احلامى صارت كلها كوابيس اسهم وناس تصرخ ودوشه ولخبطه بس دوبنى غفوت شويه النوم كان كابس علي غفوت حلمت انى في مكان غريب فضاء وااااسع وكان فيه ناس بس افتكر حواء وارزاق وموج وطبعا انا شويه لقت نفسى انبلع جوة الارض زى الرمال المتحركه وانا جوة دائرة دوامه والارض تبتلعنى وانا اصرخ مرعووووووووووووبه وحواء وارزاق مشغولين يتكلمون عن الاسهم بعيد شويه عنى وموج تكلم فى الجوال كلام سريع تبغى تخلص علشان تنقذنى وانا اصرخ مقهوره من موج اقله ابغاها تناديلى حواء وارزاق واحس انها تتكلم بانفعال وسرعه وانا خلاص مابقى الا راسى وذراعى مادتها لموج والله صحيت مرعوووبه قلبى يدق بعنف وارتجف كنت حاسه انى لازلت فى الموقف ومقهوره قهر من موج طيب ياموج قلتى لى بفزع لك وسبتينى اغرق ترانى بجد صاحيه زعلانه الان هللت وارتحت شوى دخلت على النت وانا اقول اللهم اجعله خير اول حاجه قابلنى ردك حواء 9000 نقطه وااااااااااااااااااااااااااااااو حلمى تحقق غرقت بجد ترى ما باقى شى فى المحفظه خلصت باقى الراس يعنى القيمه الاسميه فقط خسائرى بعيد عنكم ان شاء الله فى بعض اسهمى تعدت 85% ياساتر يارب يا كريم فكرت ابيع لقيت قيمتها يادوب تجيب لى واحد ايسكريم باسكن روبنز بدون الصوص والمكسرات قلت استنى شويه خليها عل الاقل بالصوص والمكسرات
الاخت خوله بنت الازور مرحبا بك فكرتينى بنفسى قبل شهرين اول مادخلت السوق كنت متحمسه وكل ماادخل سهم انحسه يكون السهم طالع فى امان الله ادخل فيه بس اقفل صفحة البنك قبل لا اقفلها تطلع عندى فى المحفظه بخساره اليومين هذى بدات اتعظ شويه لى كم يوم لعابى يسيل شايفه الاسعار تخبل بس ماسكه نفسى وكل مانزل سهم كنت ابى ادخل فيه قلت الحمد لله فيه احد غيرى نحسه الواحد يحس انه بدا يتعلم بس مش اى تعليم تلطيم تلطمنا تلطيم ياجدع كنا فى امان الله بس بصراحه متعه رغم انى خسرانه بس احاول اتعلم بكره ان شاء الله تشوفونى هامورة عام حواء
فانتيل
فانتيل
السلام عليكم اخخخخخ حلمت حلم اصلا احلامى صارت كلها كوابيس اسهم وناس تصرخ ودوشه ولخبطه بس دوبنى غفوت شويه النوم كان كابس علي غفوت حلمت انى في مكان غريب فضاء وااااسع وكان فيه ناس بس افتكر حواء وارزاق وموج وطبعا انا شويه لقت نفسى انبلع جوة الارض زى الرمال المتحركه وانا جوة دائرة دوامه والارض تبتلعنى وانا اصرخ مرعووووووووووووبه وحواء وارزاق مشغولين يتكلمون عن الاسهم بعيد شويه عنى وموج تكلم فى الجوال كلام سريع تبغى تخلص علشان تنقذنى وانا اصرخ مقهوره من موج اقله ابغاها تناديلى حواء وارزاق واحس انها تتكلم بانفعال وسرعه وانا خلاص مابقى الا راسى وذراعى مادتها لموج والله صحيت مرعوووبه قلبى يدق بعنف وارتجف كنت حاسه انى لازلت فى الموقف ومقهوره قهر من موج طيب ياموج قلتى لى بفزع لك وسبتينى اغرق ترانى بجد صاحيه زعلانه الان هللت وارتحت شوى دخلت على النت وانا اقول اللهم اجعله خير اول حاجه قابلنى ردك حواء 9000 نقطه وااااااااااااااااااااااااااااااو حلمى تحقق غرقت بجد ترى ما باقى شى فى المحفظه خلصت باقى الراس يعنى القيمه الاسميه فقط خسائرى بعيد عنكم ان شاء الله فى بعض اسهمى تعدت 85% ياساتر يارب يا كريم فكرت ابيع لقيت قيمتها يادوب تجيب لى واحد ايسكريم باسكن روبنز بدون الصوص والمكسرات قلت استنى شويه خليها عل الاقل بالصوص والمكسرات الاخت خوله بنت الازور مرحبا بك فكرتينى بنفسى قبل شهرين اول مادخلت السوق كنت متحمسه وكل ماادخل سهم انحسه يكون السهم طالع فى امان الله ادخل فيه بس اقفل صفحة البنك قبل لا اقفلها تطلع عندى فى المحفظه بخساره اليومين هذى بدات اتعظ شويه لى كم يوم لعابى يسيل شايفه الاسعار تخبل بس ماسكه نفسى وكل مانزل سهم كنت ابى ادخل فيه قلت الحمد لله فيه احد غيرى نحسه الواحد يحس انه بدا يتعلم بس مش اى تعليم تلطيم تلطمنا تلطيم ياجدع كنا فى امان الله بس بصراحه متعه رغم انى خسرانه بس احاول اتعلم بكره ان شاء الله تشوفونى هامورة عام حواء
السلام عليكم اخخخخخ حلمت حلم اصلا احلامى صارت كلها كوابيس اسهم وناس تصرخ ودوشه ولخبطه بس دوبنى...
ههههههههههه الله ينولك اللي في بالك ويفك شؤم الاسهم عنا يااااااارب