نـجـود22
نـجـود22
أهم شي الأكل الصحي اللي يفيد الجنين ... الله يتمم عليك بخير ...
sea_414
sea_414

حبيبتى ام يحى انامتلك وزنى ما بيزيد ابدا لو شو ما عملت بس فى الحمل بحسه يستجيب شوى اكتر عن الطبيعى وانا بحملى باكل نشويات ودهون كتيييييييييير ولازم فى العشا والفطار والغدا بطاطس محمره سعراتها كتير عاليه والبيض باكله بالزبده ليزود السعرات وكل يوم باكل قطعه جاتوه
يعنى مافى شى معين زودى بالاكل على قد ما تقدرى بس حاولى اخر وجبه تكون بدرى ما تاخريها قوى علشان ما تسببلك حرقان بالمعده اثناء النوم
بس الله يستر ما يضيع كل هذا هباء بعد الولاده ويرجع الوزن كما كان قبل الحمل:06:
ام يحيى م
ام يحيى م
حبيبتى ام يحى انامتلك وزنى ما بيزيد ابدا لو شو ما عملت بس فى الحمل بحسه يستجيب شوى اكتر عن الطبيعى وانا بحملى باكل نشويات ودهون كتيييييييييير ولازم فى العشا والفطار والغدا بطاطس محمره سعراتها كتير عاليه والبيض باكله بالزبده ليزود السعرات وكل يوم باكل قطعه جاتوه يعنى مافى شى معين زودى بالاكل على قد ما تقدرى بس حاولى اخر وجبه تكون بدرى ما تاخريها قوى علشان ما تسببلك حرقان بالمعده اثناء النوم بس الله يستر ما يضيع كل هذا هباء بعد الولاده ويرجع الوزن كما كان قبل الحمل:06:
حبيبتى ام يحى انامتلك وزنى ما بيزيد ابدا لو شو ما عملت بس فى الحمل بحسه يستجيب شوى اكتر عن...
الله يجزاكم خير على الردود بس انا بدخل الخامس ووزني هو نفسه او ما يتغير :06:
اتوب اليك
اتوب اليك
اذا مازدرتي الحمل بتزيدي بعد الولاده لا تستعجلي الاهم صحتك انت والبيبي والفيتامينات خذيها بالموعد
نـ الإيمان ـدى
ماشاء الله انتي تتمني تزيدي وانا اتمنى انقص لان وزني زاااااااااااااااااااااد بالمره مع الحمل بس بصراحه انا ما اوقف اكل احس اني ابغى اكل طول اليوم