•●»™Eşcađa ~
•●»™Eşcađa ~
لا تسألينه ولا شي اخذي الايصالات وخليهم على التسريحه وخليه يشوفهم وانتي موجوده وطبعا راح بنحرج ويقول لج كل شي
واذا ما تكلم قول لي له تبي هالاوراق او ارميهم لاني شفتهم في ملابسك قبل الغسيل ؟
شاي أعشاب
شاي أعشاب
أنا أشوف تسألينه .. مافيها شئ ..
وترى يمكن الحواله لصديق ..
ماعنده حساب فهذي أخته أو زوجه صديقه أو أم ..
ويمكن صدقه ..
ماتدرين ..
يمكن مو من أللي ببالك ..
بس أنت أسأليه ..
وأسمعي وش بيقول ..
وأرتاحي ..
والله يستر عليك
ام توتا22
ام توتا22
خليكي هاديه مرره واسلوبك حلو عشان مايطلع الغلط عليكي لانه يمكن مرسلهم ةلاحد سمع انه حالته ضعيفه او شي لا تتهورين ممكن يكون نسيها في جيبه وممكن يكون متقصد يبي يشوف بتشوكين فيه
مس دندن
مس دندن
اخوك والا زوجك ؟؟؟
(نهله)
(نهله)
حبيبتى من فضلك تسمعينى كويس عن تجربه حتى لوعرفتى ان زوجك بيعرف واحده عليكى ارجوكى لاتوجهيه ولاحتى تعرفيه انك عارفه عنه حاجه عارفه ليه لاانه طول ماهو عارف انك متعرفيش عنه اى شيئ بيخاف منك ويعمل حسابك لكن لوقولتيلوا انك عارفه انه فى علاقه مع اى واحده مهما كانت نوعها خلاص بيوصل لمرحلة الفوجر وبيقولك اذا كان عجبك وخلاص مش بيعمل حساب وجودك فى حياته خليه احسن خايف منك عارفه
انا لوكنت وجدت حد نصحنى الكلام ده كنت متكلمتش خالص وكنت سكتت بدل الذل والمهانه الموجوده بحياتى دلوقتى ومضطره اصبر من اجل اولادك والمفروض الكيان الخارجى للاسرة يكون لائق ادام المجتمع مع ان الاسرة من الداخل كلها جروح وشروخ ارجوكى تفهمى كلامى وتعملى بيه كويس
عاوزة تعرفى هى مين اعرفى لنفسك وحسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحده معندهاش اخلاق وتسرق زوج من زوجته واسرته منهم لله
وفوضت امرى لله وحده الامر له من قبل ومن بعد