don
don
don don :
arsm_98 تسلمى يارب وكلك زوق والله بس زعلتينى انك رفيعة ؟؟؟هو فيه حد رفيع دلوقتى :( ؟؟؟طيب يعنى يخلصك انا اعمل كل يوم اكل علشان اصورهولكم وانا اللى افضل اتخن وانتوا لأ ..خلاص انا بعد كدة حعمل شرط ان الاكل هنا اجبارى واللى مش حيعمله ويصوره وياكله قدامنا يا اما مش حعمل تانى ...تعالى بس اقعدى ودردشى معانا واحنا نفتحلك نفسك :) بصى يا رواء وبصى يا هبة بعد ما خلصت ودخلت الحشو جوة الحمامة ببتدى بايدى افرد الارز وهو جواها فى اتجاة الزور علشان اتاكد ان الحمام مفرود ومتساوى جواها ومش كتير وطبعا يا هبة لما بسحب فى اتجاة الزور بيقف ارز عند الزور وبينفش فى الشوربة دة اللى بيخليها باينة طويلة خدى بالك من صابعى فوق ماسكة الزور وبايدى التانية بظبط الارز شوفى شكلها فى الصورة يبان كأن مفيهاش ارز كتير لكن الصورة اللى بعد السلق شوفى الحمامة اتنفخت اد اية ؟؟؟؟؟؟
arsm_98 تسلمى يارب وكلك زوق والله بس زعلتينى انك رفيعة ؟؟؟هو فيه حد رفيع دلوقتى :( ؟؟؟طيب يعنى...
بصى يا هبة بالنسبة لدهن الفرخة من برة بصلصة الطماطم ايوة احيانا كتير بندهنها يا هبة بس مش بنحمرهااااا بالصلصة بنشويها او نكون حندخلها الفرن
وليكى عندى لحد دلوقتى فرختين واحدة المسلوقة ومحمرة والتانية حعملهالك صينية فى الفرن ومن غير صلصة وحوريكى لونها حيبقى احمر وجميل ازاى
بالنسبة لطريقة كسر الجزء الناشف من ورق الكرنب بقولك اية يا هبة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خلاص :30:
غرام وحنين
غرام وحنين
تسلم ايدك يا دون على المحشى اخيرااا هتشجع واعمله طريقه سهله بامانه اصل احنا فى البيت اخيب ناس فى المحشى يا قمررررر والصور الحمد لله بشوفها فى الصور المرفقه يا قمر ميرسى ليكى وما تنسيش الكيكه يا دون يا عسل ما انتى ابلتنا فى المطبخ
هبه عبد العظيم
مستنيه الفرخه
moslema_3
moslema_3
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
ازيكم كلكم يا بنات عاملين ايه؟
معلش يا دون أنا عملت غياب كام يوم كنت مشغوله جدا و كمان عندى مذاكرة كتير ادعولى ربنا يوفقنى إلى ما فيه الخير يا رب
أنا برضه الحمام نادانى سبحان الله أنا لسه وكلاة إمبارح ( طبعا عند ماما ) و كان جميل جدا . هى بتعمله بنفس طريقه دون بس هى بتسلقه نص سلقه و بعدين تلف كل واحدة فى فويل و تدخله الفرن يكمل سواة و فى الآخر بنحمرة شويه صغيرين فى الفرن بس والله يا بنات كان جميل جدا يا ريتكم كنتم معايا
تسلم ايديكى يا دون على كل اكلاتك الجميله ربنا يباركلك يا رب
ghidaa
ghidaa
don don :
arsm_98 تسلمى يارب وكلك زوق والله بس زعلتينى انك رفيعة ؟؟؟هو فيه حد رفيع دلوقتى :( ؟؟؟طيب يعنى يخلصك انا اعمل كل يوم اكل علشان اصورهولكم وانا اللى افضل اتخن وانتوا لأ ..خلاص انا بعد كدة حعمل شرط ان الاكل هنا اجبارى واللى مش حيعمله ويصوره وياكله قدامنا يا اما مش حعمل تانى ...تعالى بس اقعدى ودردشى معانا واحنا نفتحلك نفسك :) بصى يا رواء وبصى يا هبة بعد ما خلصت ودخلت الحشو جوة الحمامة ببتدى بايدى افرد الارز وهو جواها فى اتجاة الزور علشان اتاكد ان الحمام مفرود ومتساوى جواها ومش كتير وطبعا يا هبة لما بسحب فى اتجاة الزور بيقف ارز عند الزور وبينفش فى الشوربة دة اللى بيخليها باينة طويلة خدى بالك من صابعى فوق ماسكة الزور وبايدى التانية بظبط الارز شوفى شكلها فى الصورة يبان كأن مفيهاش ارز كتير لكن الصورة اللى بعد السلق شوفى الحمامة اتنفخت اد اية ؟؟؟؟؟؟
arsm_98 تسلمى يارب وكلك زوق والله بس زعلتينى انك رفيعة ؟؟؟هو فيه حد رفيع دلوقتى :( ؟؟؟طيب يعنى...
تسلم ايدك يا دون