ROSHANA
ROSHANA
والله يا رشا الشوبنج ده ادمان ما انتي عارفة هاقول لكم باعمل ايه بآجي آخر الموسم زي اليومين دول اول السيل علشان الحاجة تبقى حلوة واشتري كم طقم بسعر حلو للعيال يجي بقى الشتا الجاي الاقي عندي حاجات بسعر حلو السنة دي كان العيد الكبير في الشتا كنت مشترية طقم ياسمين من السيل الشتا اللي فات وكان هايل عليها بس طبعا تعملي حساب المقاس وطبعا ده ليا برضه يعني اوقات بادوخ على المحلات ما تنزل حاجة حلوة في بداية الموسم بس لما يكون عندي خلاص باستنى بقى لحد لما ينزلوا وهكذا
والله يا رشا الشوبنج ده ادمان ما انتي عارفة هاقول لكم باعمل ايه بآجي آخر الموسم زي اليومين...
هاتقوليلى
ما انا عارفة واى ادمان انا بس ادونى فلوس ونزلونى اى حتة فيها محلات

بس انا فيا ميزة بقى الحمد لله شوفى لو معايا مليون جنيه(يا رب :) ) مش ممكن اشترى حاجة غالية احب اوى ابحث عن اللقط فى تصفيات اخر الموسم :) دى متعتى الحقيقية فى الشرا مش مجرد انى اشترى وخلاص

نادرا لو اشتريت حاجة اول الموسم او من المولات

وبرافو عليكى انا بعمل كده برضه فى التصفيات زى مابقولك اشوف اللقط حتى لو كبيرة عليهم شوية اجيبها اقول تنفع للبيت او للخروج
hayosha
hayosha
يل بنات انا عايزة اجهز العروسة لو فية لينك او لاايط ممكن من فضلكم
tadoh
tadoh
السلام عليكم اخواتي في المنتدي بجد التجمع رائع
بارك الله في ابلة دون وربنا يشفيها يارب روشانا بحبك
جدا واسلوبك وردودك رائعة واستفدت جدا من معلوماتك
بالنسبة لتجهيز العروسة بالنسبة للمفروشات من الحسين
الاسعار جملة وقطن تحفة اما الملابس والصيني من حمام
التلات انتقل الان الي الزواية الحمراء والسجاد النساجون
الشرقيون والاثاث ممكن عمولة او من دمياط مبروك مقدما.
miro
miro
ازيكوا يا بنات
كنت بكلم شهيدة وافتكرت حاجة قلت اقولكوا عليها اللي عندها اطفال وداخل عليهم دور برد
تتدهن بطن رجليهم بفكس من الصيدليه برطمان ازرق صغير كده فعلا حلو وبيدي نتيجة كويسة وساعات لو دور خفيف بيروح خالص منغير ادوية

كمان حاجة الفراخ البانية قبل ما تتحمر بتتحط في دقيق وبعدين بيض وبعدين بقسماط
ممكن بقى الدقيق يتخلط مع البيض وعليهم شوية ميه بيبقول زي العجينة السايلة كده وبعدين البقسماط بتبقى حلوة اوي واللي معندوش بيض ممكن مية ودقيق بس
ROSHANA
ROSHANA
tadoh tadoh :
السلام عليكم اخواتي في المنتدي بجد التجمع رائع بارك الله في ابلة دون وربنا يشفيها يارب روشانا بحبك جدا واسلوبك وردودك رائعة واستفدت جدا من معلوماتك بالنسبة لتجهيز العروسة بالنسبة للمفروشات من الحسين الاسعار جملة وقطن تحفة اما الملابس والصيني من حمام التلات انتقل الان الي الزواية الحمراء والسجاد النساجون الشرقيون والاثاث ممكن عمولة او من دمياط مبروك مقدما.
السلام عليكم اخواتي في المنتدي بجد التجمع رائع بارك الله في ابلة دون وربنا يشفيها يارب روشانا...
:) جزاكى الله خيرا على الكلام الحلو ده

انا الحمد لله استفدت برضة من بنات كتير هنا ومن منتديات تانية الحقيقة جزاهم الله خيرا

وبحاول افيد زى مابستفيد :)