shimo27
shimo27
حبيبتى لولو اولا مبارك عليك الشقة الجديدة ويارب تتهنين فيها ان شاء الله نقدر نساعدك بس ياريت تقوليلنا ان ناوية تعملي الشقة كلاسيك ولا مودرن بالنسبة لغرف الاطفال زي الليفي الصور اللي انت حطاهم ممكن تلاقي زيهم في هابيتات وفيه اكتر من محل في اركاديا مول ياريت تروحى تشوفيهم فيهم غرف اطفال تجنن وكمان فيه محلاتومعارض لاثاث مودرن يجنن واسعارهم حلوة اوى وكمان عندك محل كبير اسمه استقبال في سيتى ستارز عنده عفش مستورد وجميل اوى اما باقي الشقة فشوفي وحددى انت عاوزة ايه بالظبط وانا اساعدك ان شاء الله بس انا عاوزة اسالك سؤال انت لسه ناقلة القاهرة جديد لان واضح من كلامك انك بتقولى ان الشقة في القاهرة يعنى انت منين؟ حابة اتعرف انا اصلا من المهندسين بس مقيمة بالكويت وحاليا مخطةوبة وبجهز شقتى في القاهرة بردوا يلا شوفى انت حابة تعملي ايه وعرفينى ع
حبيبتى لولو اولا مبارك عليك الشقة الجديدة ويارب تتهنين فيها ان شاء الله نقدر نساعدك بس ياريت...
السلام عليكم جنة العود و لولو بيدو والله انا برده مصرية ولسه متزوجة حديثا في القاهرة و بردة معرفش حاجه خالص هناك ياريت نتعارف و يمكن نبقي صحبة خيرة ***** الله
و انا رأىى يا لولو بيدو انك تشوفي امكانياتك اد ايه و على اساس كده تحددى تستعينى بمهندس ديكور ولا تحاولى تعملى اللى نفسك فيه من غير مهندس ديكور على حسب خبرة الصنايعي
و ربنا يرزقك الخير واللى نفسك فيه