خطيبى ... خطيبى ... خطيبى

الأسرة والمجتمع

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كيفكم حبيباااااااتى ؟؟ ان شالله بخير دايما

هذا اول موضوع لى ويا ريت اجد تفاعل من العضوات الغاليات وما يقصرون معى

انا اختكم ....... :p

منذ 6 شهور تمت خطبتى :icon28: وبعد شهر واحد سافر خطيبى لأحدى الدول العربية وطبعا ملحقناش نعرف بعض كويس لكن بعد ما سافر بدأت اكلمه عبر المسنجر والله اكتشفت بعدها انى احبه وما اقدر استغنى عنه ابدا . كنت بكلمه كل يوم وكنت احسه سعيد جدا انى بكلمه وبجد يا بنات عرفت انه يحبنى ويموت فينى . وكنت لما اتأخر عنه كان يعاتبنى ويقولى انه بغربة ومحتاجنى كتير . والله انا اسعد بنت فى العالم لأنه خطيبى وحبيبى . وكنا بنتكلم فى كل شىء لدرجة انى عرفته كويس جدا عرفت اخلاقه عرفت طباعه عرفت مزاجه عرفت كل شىء عنه . بجد يا بنات انا بحسد نفسى عليه .:arb:
هو كمان بيحبنى جدا جدا . بس فى الفترة الأخيرة حسيت انه بدأ يهملنى ويقول انه مشغول ويكلمنى كل ثلاثة ايام . وانا بدأت ازهق والله نفسيتى تعبت كتير:( بس انا ما اعاتبه دايما اقوله الله يوفقك حبيبى لأنى عارفه ان شغله صعب كتير. انا متأكده انه مشغول فعلا لأنى عارفاه كويس .

سؤالى يا بنات هل لما اكلمه كتير ( كل يوم يعنى ) ممكن يزهق ويمل منى مع العلم انى لما بتأخر عليه على المسنجر بيزعل جدا وبيقولى انى بوحشه كتير .... انا بجد محتارة ؟؟؟؟؟؟

طلب اخير حبيباتى
كيف اقدر اخليه ما يستغنى عنى ويحبنى اكتر وأكتر؟؟ .. انا بحاول اخليه يشتاقلى ويحبنى اكتر بس انتوا عارفين ان الكلام عبر المسنجر غير الواقع . وهل لما اقوله ( بحبك ) دايما ممكن يمل من هذى الكلمة ؟؟

أرجوكم ريحونى

وشكرا ليكم حبيباتى على سعة الصدر ...
10
3K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ام الخمائل
ام الخمائل
حبيبتي لاتبحثي عما يعلقه بك فتتعلقي انت ........نعم بدون شعور تستمرين في محاولات تعليقة بينما في الحقيقة انت المتعلقة.......
واسألي مقلب القلوب والأبصار ان يسخره لك ويجعله لايرى من النساء سواك......
هاف مووون
هاف مووون
حبيبتي لاتبحثي عما يعلقه بك فتتعلقي انت ........نعم بدون شعور تستمرين في محاولات تعليقة بينما في الحقيقة انت المتعلقة....... واسألي مقلب القلوب والأبصار ان يسخره لك ويجعله لايرى من النساء سواك......
حبيبتي لاتبحثي عما يعلقه بك فتتعلقي انت ........نعم بدون شعور تستمرين في محاولات تعليقة بينما في...
اختي همس الحب لاتضايقي ولاشي الموضوع بسيط ومايستاهل أذا تأخر عليك في المكالمه هذا مو معناه انه هاملك او قل حبك في قلبه وكمان لاحظي شي وحطيه بعين الاعتبار خطيبك في بلد غربه والظروف احيانا ماتسمح وانت لاتتأخري عليه بالمكالمه فأكيد هويشتاق يسمع صوتك لان الغربه صعبه ومع اهتمامك فيه وسؤالك عنه راح يحبك أكتر ويشتااااااااااااااااق لصوتك
والله يسعدكم مع بعض’’’’’’’’:26: :26:
ديناالقوي
ديناالقوي
حبيبتي شوفي مثل ما قالو الاخوات يمكن يكون مشغول
بش لا تقعدين تلصقين اتقلي شوي ومادام مخطوبين
والكل داري ما في مشكل اصبري وادعيله
الفن طبعي
الفن طبعي
الله يعينك
همسات الغسق
همسات الغسق
عادي إذا انت متأكدة انه مشغول قولي له الله يعطيك العافية ولا تتصلي انت وانتظري حتى هو يتصل عليك لأنه يكون وقتها اشتاقلك بجد وحس ببعدك وما قدر يصبر ويكون خلص اشغاله يعني يتكلم معاكي براحة مش مستعجل لأنه باقي عليه شغل ...