farawla01058

farawla01058 @farawla01058

عضوة نشيطة

سلطه للرجيم

علاج السمنة والنحافة

السلام عليكم
بنات كما تعودت منكم كل حاجه اطلبها الاقيها زى الفانوس السحر تمام ههههههههههههههههه
المهم بنتا انا عايزه منكم طريقه لعمل السلطه لانى معرفش اعملها لانى اصلا ماكنت احبها
يعنى قولولى انواع السلاطات للرجيم
وطريق العمل
اتمنى ما اكون طولت عليكم واتمنى الرد سريعاااااااااااااا
9
956

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

بكابوظة
بكابوظة
انا كمان نفسى فى طريقة للسلطة تنفع لريجيم وفى نفس الوقت يكون طعمها حلوووو

لانى للاسف ما احب السلطة

ومش بعرف اكلهاااا

مع انها مهمة جدا للى يعملوا ريجيم وللبشرة والشعر كمان

لدرجة انى عملتها عصييييييييييييييييييييييييييييير

بس مش نافع

ان شاء الله البنات يفيدونا
ملكه مملكتي
ملكه مملكتي
انا احط شوية خيار وخس وطماط وجرجير ونعناع وبقدونس قطع كبار املح السلطة مع عصير ليمون وسماق ثم الدريسنغ( ملعقة روب وملعقة مايونيز بالثوم) واغطي السلطه بهالدريسنغ
وبعدين احط عليهم قطع هامور فيليه مشوي بالفرن مغطى بالبقسماط وممسوح بشوية زيت حتى يتحمر ( طبعا متبل بالبهارات والثوم والكزبرة ...الخ قبل الشواي)

وهذي طبقي اليومي الرئيسي سلطة مع اي قطعة مشوية من اللحوم
ملكه مملكتي
ملكه مملكتي
انا احط شوية خيار وخس وطماط وجرجير ونعناع وبقدونس قطع كبار املح السلطة مع عصير ليمون وسماق ثم الدريسنغ( ملعقة روب وملعقة مايونيز بالثوم) واغطي السلطه بهالدريسنغ
وبعدين احط عليهم قطع هامور فيليه مشوي بالفرن مغطى بالبقسماط وممسوح بشوية زيت حتى يتحمر ( طبعا متبل بالبهارات والثوم والكزبرة ...الخ قبل الشواي)

ملكه مملكتي
ملكه مملكتي
انا كمان نفسى فى طريقة للسلطة تنفع لريجيم وفى نفس الوقت يكون طعمها حلوووو لانى للاسف ما احب السلطة ومش بعرف اكلهاااا مع انها مهمة جدا للى يعملوا ريجيم وللبشرة والشعر كمان لدرجة انى عملتها عصييييييييييييييييييييييييييييير بس مش نافع ان شاء الله البنات يفيدونا
انا كمان نفسى فى طريقة للسلطة تنفع لريجيم وفى نفس الوقت يكون طعمها حلوووو لانى للاسف ما احب...

بنــ الامـــارات ـــت
ملكة مملكتي شكلها سلطتج وايد روعه تشهي