التوت الزاكي

التوت الزاكي @altot_alzaky

عضوة شرف في عالم حواء

اضحكوا من قلوبكم وقولولي ايه رايكم

الترفيه والتسلية

واحد خواجة بيسأل سواق التاكس "ايه دي خبيبي" قاله:ده البرج يا خواجة..واتبنى في اد ايه خبيبي..سنتين تلاتة.. وحش كتير احنا بنينا بيزا في 2 يوم..في سرة:شوف الكذب . وي ايه دة خبيبي .. نهر النيل..اتعمل في اد ايه خبيبي .. دا من الاف السنين .. لأ خبيبي احنا عملنا واحد اطلسى في 4 يوم..كاتم في قلبه :ده كذب اس اتنين ..وهما جنب الهرم.. ايه المثلثات دي خبيبي .. مش عارف يا خواجة انا لسا معدى من هنا من نص ساعة ماكنتش موجودة

اتنين هبايببنا ماشيين فى عزا:الأول:هوا المرهوم مات من ايه؟ التانى: من الهموم .. الأول:طب يا ريته ما كان استهمه !!

واحد بيقول لواحد أنا خايف أوى أصل أمى اتوحمت على كلب وحاسس انى عايز أهوهو وأعض الناس رد عليه الثانى بهدوء: يا راجل دى خزعبلات أنا أمى اتوحمت على اسطوانة مشروخة ومحصليش حاجة حاجة حاجة حاجة حاجة حاجة حاجة حاجة حاجة .

قرد كل ما يقابل حمار يقوله يا حمار ,الحمار يتضايق فراح للاسد و اشتكاله ,فالاسد قاللوه غير اسمك وخليه سمكه,في اليوم التالي جاء القرد فبيقول للحمار يا حمار الحمار قاللوه انا غيرت اسمي قاللوه بقيت ايه الحمار قاللوه بقيت سمكه القرد قاللوه بتعرف تسبح الحمار قاللوه لا القرد قاللوه تبقى حمار !!!

:23: :26: :22: :22: :26:
6
623

هذا الموضوع مغلق.

سابرينا
سابرينا
ها ها ها ها ..
مشكورة عباد الشمس على الموضوع الحلو ..
ضحكتيني وأنا تعبانة وما كنت أبغي أضحك ..
مشكورة مرة ثانية ..
الريم2002
الريم2002
:22: :22: :22:

:21: :21: :21:

حلوه مررررررررررررررره

ومنك طالعه أحلى:32:

مشكوره عباد الشمس...

:26:
زائرة
ههههههههههه هوهوهوهوهوهو هيهيهيهيهههيهيهيهيهيهيه

ؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤاااااااؤؤؤؤؤههههههييييي
Zero Cool
Zero Cool
حلوه هباااااااااااااااااااااااااال . . مع اني ما فهمت الاولى . .
عاشقةالجنه
عاشقةالجنه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوههههههههههههههههه مرهههههههههههههههههههههههه يا دوار الشمس

نبغى ثانيه