كتكوتة كتكوتة
don don :
ازيك يا كتكوتة ايوة مركاتو فى العقاد مول الدور اللى تحت تموينات واللى فوق كل الادوات المنزليه والكهربائية وملابس
ازيك يا كتكوتة ايوة مركاتو فى العقاد مول الدور اللى تحت تموينات واللى فوق كل الادوات المنزليه...
الله يسلمك يا جميل تمام كده احنا كنا بنجيب حاجاات البيت قبل كده من شوب رايت كانت حاجاته حلوة اوى ان شاء الله لما ننزل اجازة انا وجوزى نبقى نروح زيارة مركاتو
كتكوتة كتكوتة
طيب انا عاوزة اسالكم عن حاجة خصوصى شوية :35: بالنسبة للبراهات نفسى الاقى مقاسى ويكون حاجة دلع ونفس الوقت بتظبط هنا عقدونى وحسسونى انى مقاس فيل مش بالاقى مقاسى غير الحمالة العريضة خصوصا فترة الرضاعة كمان وحاجات شكلها مش حلو
طيب ممكن الاقى فين فى مدينة نصر عندهم حاجات حلوة ومقاسات وتظبط معايا ان شاء الله لما اوصل اروح اجيب
رضا الله غايتي
بجد الملف رااائع

يا ليت حد يلخصه

ومتشكرين جدا
حبيبة ابراهيم
لا يا أبلة دون مش عايزة أغلبط انا حلاقيلها حل حكاية الصور يا انا يا هم اصل الغلط مش منك المشكلة في تحميل الصور على سيرفر المنتدى نفسه ما علينا :(

كنت عايزة طريقة حلوة للكباب أو كفتة الكباب بليز أفيدوني عندي عزومة :(
ROSHANA
ROSHANA
دينا والله كتر خيرك على المعلومة بتاعة لوك اند لوك دى

روحت عمر افندى يا جبت كام علبة مشكلين وعلبة بتاعة حفظ الخضروات فى التلاجة اللى فيها فتحة عشان الهوا وسعرها كويس جدا (مش زى اختها فى توبر وير يا ميرووووووووووو :))
جبت مجموعة مش بطالة وتصدقى الرجل يقولى انتى ااقل واحدة واخدة حاجات !!!!!!!!! انتى روحتى حملتى عربية نص نقل علب ولا اية :hahaha: