lolookasha
lolookasha
بما انكم يا بنات يا حلويين كتير منكم فى مدينة نصر ممكن تقولولى ايه احسن حضانات اطفال تسمعوا عليها غير الحضانة الدولية عشان كنت مودية فيها بس اتخانقت معاهم وهامشي من اول الشهر حسبي الله ونعم الوكيل فيهم
بما انكم يا بنات يا حلويين كتير منكم فى مدينة نصر ممكن تقولولى ايه احسن حضانات اطفال تسمعوا...
بصي ياجميل فيه الحضانة اللي كانت فيها جوجو دي حلوة قوي الله يرحم ايامها كانت هايلة وكانت جوجو تطلع منها انضف من لما كنت بدخلها واثرت فيها قوي وهما اللي علموها الكتابة والحروف وحاجات كتير لما دخلت المدرسة نفعتها ونفعتني انا كمان قوي..
دا غير انها كانت بتاكل عندهم حاجات لايمكن تاكلها عندي زي السبانخ القلقاس حاجات كتير والله كانو فعلا مريحني نفسيا ولا مرة اشتكيت من حاجة..
هي في عباس العقاد ورا ماكدونالدز اسمها بيبي لاند...لو عاوزة نمرتها اديهالك..بس بجد هي حلوة وتستأمنيهم على بناتك فعلا
lolookasha
lolookasha
بصي ياجميل فيه الحضانة اللي كانت فيها جوجو دي حلوة قوي الله يرحم ايامها كانت هايلة وكانت جوجو تطلع منها انضف من لما كنت بدخلها واثرت فيها قوي وهما اللي علموها الكتابة والحروف وحاجات كتير لما دخلت المدرسة نفعتها ونفعتني انا كمان قوي.. دا غير انها كانت بتاكل عندهم حاجات لايمكن تاكلها عندي زي السبانخ القلقاس حاجات كتير والله كانو فعلا مريحني نفسيا ولا مرة اشتكيت من حاجة.. هي في عباس العقاد ورا ماكدونالدز اسمها بيبي لاند...لو عاوزة نمرتها اديهالك..بس بجد هي حلوة وتستأمنيهم على بناتك فعلا
بصي ياجميل فيه الحضانة اللي كانت فيها جوجو دي حلوة قوي الله يرحم ايامها كانت هايلة وكانت جوجو...
انا بصراحة مش بحب الألمنيوم خااااااااااالص
مش عارفة بحس الخشب اجمد وامتن وشكله احلى...
يعني يستحمل اكتر وتنضيفه سهل على فكرة قوي لو الواحد منظم الدواليب مش هيكون فيه صعوبة في تنضيفه.. بعدين لو المسمار فك تقدري تصلحيه لكن الألمنيوم صعب..
عموما دا مطبخي حبيت اوريهولكم..
شهابة
شهابة
وحششششششششششششششششتيني يا مصر أنا بقالي 13 سنة بنزل فقط اجازات شوقتوني للعيشة في مصر يا حلويين كلكم أحبكم في الله
والدة علي
والدة علي
السلام عليكم روشانا انا كمان بادور على حانة كويسة (بس فى منطقة عباس العقاد من اوله) وانا شفت بيبي لاند اللىبتقول عليه lolookasha هى نظيفة فعلا بس قالولى ان الشهرب 600 ان مش عارفة هو ده العادى ةلا اوفر شوية يعنى مثلا الدولية دي كانت بكام لانى من 3 سنين كنت باودى ابنى الكبير واحدة عند الحديقة الدولية و كانت ممتازة كانت ب 250 ثم 300 فهي الدينا خلاص بقت بالضعف ولا حد يعرف اماكن تانية
lolookasha
lolookasha
السلام عليكم روشانا انا كمان بادور على حانة كويسة (بس فى منطقة عباس العقاد من اوله) وانا شفت بيبي لاند اللىبتقول عليه lolookasha هى نظيفة فعلا بس قالولى ان الشهرب 600 ان مش عارفة هو ده العادى ةلا اوفر شوية يعنى مثلا الدولية دي كانت بكام لانى من 3 سنين كنت باودى ابنى الكبير واحدة عند الحديقة الدولية و كانت ممتازة كانت ب 250 ثم 300 فهي الدينا خلاص بقت بالضعف ولا حد يعرف اماكن تانية
السلام عليكم روشانا انا كمان بادور على حانة كويسة (بس فى منطقة عباس العقاد من اوله) وانا شفت...
ازيك ياوالدة علي...حبيبتي هو دا بقى متوسط الأسعار ولو لقيتي حاجة اقل تلاقيها مش المستوى اللي هتكوني مرتاحة انك تحطي ابنك فيها...
والدولية ماهي تقريبا اما 500 او 600 برضه..بس انا اقصد الدولية اللي عند اولاد رجب..مش عارفة هي دي اللي تقصديها؟
انا لما كنت بدور كنت بلاقي اللي اقل من500 كنت بلاقيها وحشة ولا يمكن اتخيل اني اسيب جودي فيها..
وفي حاجات على فكرة كنت بلاقيها بي 800 ولا 900 زي Roots وبرضه مش برتاح فيها ابدا..
يعني الموضوع له اساس نفسي برضه...