don
don
امل النصائح المنزليه وحاجات ثانيه مش هتبقى هنا هحطها فى النصائح المنزليه فى ركن التنظيف ان شاء الله
امل النصائح المنزليه وحاجات ثانيه مش هتبقى هنا هحطها فى النصائح المنزليه فى ركن التنظيف ان شاء...
خلالالالالالاص ماتجوزش علية الا الرحمة حتى الفاتحة قفلوها علينا :icon33:
مش قالوا متانفعش الفاتحة ؟؟؟؟تسلم ايديكى يا هبهوبتى
أم العلاء
أم العلاء
وصفات الفراخ والديك والحمام وكل ما هو طيور كثيره جدا حوالى 150 وصفه لذلك تابعوووووووووووووووناااااااااااااااااااااا وما تنسوش الى يعرفنا والى ربنا هداه لينا الفاتحه لجدى وابى
وصفات الفراخ والديك والحمام وكل ما هو طيور كثيره جدا حوالى 150...
حبيبتي و أختي في الله هبه
أنا يشرفني أن أكون أختك في الله
و الله يعلم أني أحبك فيه
الله يكرمك و يوفقك و يسعدك
و جزاكي الله خيرا على مجهودك الأكثر من رائع و في ميزان حسناتك أن شاء الله
بالمناسبة عجبتني كتير وصفة الديك الرومي على الطريقة الريفية
أن شاء الله أجربها في عزومة قريبا
غرام وحنين
غرام وحنين
ازيك يا هبه ازهق ايه دا ربنا يجزيكى خير على الى انتى بتكتبيه لنا وانا بحب المطبخ وخاصه بعد ما خلصت واقعدت فى البيت وانتوا بتشجعونى اعمل واسلى نفسى
Noody30
Noody30
يا حبيبتي يا هبهوب، من عيوني الاتنين، و اعملك احلى اكل، بس انتي ابقي اعمليها و تعالي و حتشوفي، بس متنسيش تجيبي الكتاب في ايدك عشان لو حبيت ابص بصه!!!!!

بالنسبة للنصايح متنسيش تحطي لنا الرابط لما تفتحي الموضوع ان شاء الله، و انا وراكي وراكي!!
هبه عبد العظيم
اولا اعذرونى عن التاخير مش بايدى والله كلها ظروف.

يا دينا الهدف الرئيسى من انى اعد اكتب كل يوم فوق الساعه ان جدى حبيبى يستفاد وانكم تدعوا له بالرحمه سواء بقى قريتوا الفاتحه او دعيتوا له بالرحمه واعتقد اعتقاد قوى ان مجرد استفادتكم وفرحكم بالوصفات هيديه ثواب والحمد لله لانه يعتبر علم ينتفع به
وده منتهى املى لان ربنا سبحانه وتعالى لن يذهب تعب احد او نيته سدى ابدا فهو الله جل جلاله.

وانا بهذا العمل ابتغى وجه الله وارفع يدى لادعو لجدى وابى بالرحمه الواسعه وان يلحقنى بهم على خير وان اكون ولدا صالحا يصلهم دعائى وعملى لهم اللهم امين.

حبيبتى ام العلاء يارب يخليكى يا قلبى اتمنى من الله ان يديم الحب والموده بيننا وادعوكى – اذا كان عندك الوقت- وتحبى تنضمى للتجمع العربى فى قسم ساعدونى وهحط لكى اللينك فى رساله خاصه ان شاء الرحمن

غرام وحنين منوره يا جميله تعالى التجمع العربى واقعدى احكى معانا اكيد لو زهقانه هتلاقى هناك اخوات واصحاب هو فى قسم ساعدونى باسم جامعه الدول العربيه

نودى يارب يارب يا قلبى وانا اجيب الكتب الى عندى كلهااااااااااا

حبيباتى اى اسئله تقف قدامكم لو سمحتم اسالوا وانا اسال ماما ولو ما عرفتش هسال خالتى الكبيره يعنى ما تقلقوش وكمان القادم ان شاء الله هيكون احلى لان مقاديره اوضح وهى عباره عن كتب جمعت فى مجلد لذلك انا بخلص واحد واحد الاول وربنا ينفعكم بيها ان شاء الله

النصائح المنزليه وحاجات كمان عن الاسره وتربيه الاطفال ومعامله الخدم هحطها لكم كلها ان شاء الله خصوصا النصائح المنزليه عن جد مفيده جدا وكمان جديده لم اقراءها فى مكان قبل كده

واسالكم دائما الدعاء لجدى وابى