سويره2
سويره2
كلامك على لسان ناس كثير يعنى كلامك مظبوط
بس بالنسبه لمصر انا مصريه وعارفه ازاى الشعب مضغوط وتعبان دة حتى الوضع اللى احنا فيه شوه سمعتنا عند العرب والكل يمكن لاحظ هالشىء بس والله وثم والله غصب عن الشعب مصر غنيه بثروات كثير بس للاسف خيرها دة لناس قليله جدا وهما اللى عندهم فلوس يعنى عندك فلوس تقدرى تزيديها اما الفقير يفضل فقير وطبعا كل دة وحسنى عامل نفسه مو شايف شىء
تخيلى الوضع عشان كدة واول مرة تحصل الثورة اللى شفتيها ناس خلاص تعبت ومش عارفه غير انها تنفجر تنفجر بوجه الحكومه وحسنى اللى يبغى يورث الحكم لاولادة يعنى موكفايه استحملناه 30 سنه تخيلى انا ولدى يوم الانتخبات يقول رحت انتخب الضابط يقولو هتنتخب مين ابويا طبعا مقدرش ينطق غير اسم الريس مبارك عارفه ليه لان رعب المصرين هى الحكومه لا يحترمو طفل ولا مسن ولا حرمه يعنى هما شبح المصرين وتفتكرى بعد دة كله الشعب يقدر يتحمل كثير وكثير من الحاجات اللى الناس تخاف تقولها بس ما اقول الا الله يفك كرب المصرين وانا اسفه طولت عليكم فى امان الله
&كيوي وليمون&
&كيوي وليمون&
سبحان الله وبحمده
ام أسيل2011
ام أسيل2011
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضاء نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
&كيوي وليمون&
&كيوي وليمون&
كلامك عين العقل
لان الفتنة لو دبت في الشعب كارثة يروح الامان وهو اهم شي
الحمد لله وشكر والله الامان نعمة الواحد ينام في بيته وهو مرتاح ومستامن على نفسة وعياله
العراق يوم تدخلتة الفتنة ودخلوا الغرب كل شي موجود قتل وسرقات واغتصابات وبلاوي وعمرة ماراح يتصلح الحال فيها
لان الفتنة دخلتها
لكن مايمنع ان نطالب بحقوق المواطن ونحارب البطانة الفاسدة اللي اكلت اموال المواطنين طبعا بدون اثارة الفتنة
الله يحفظ بلدنا ويحفظ لنا نعمة الامن والامان
&كيوي وليمون&
&كيوي وليمون&
مكرر