خاطرة صلاله
خاطرة صلاله
إدعووووا لي ياااارب نكمل العمليه ويرزقنا ربنا الذريه الطيبه...
ياااااااااااااااااااااااااااااااارب ويرزقكم الذريه وماتتمنوه دنيا واخره ....
عاشقة السفرر
عاشقة السفرر
الله يرزقك من واااااسع فضله ويفرح قلبك
خاطرة صلاله
خاطرة صلاله
أأأأأأأأأأأأأأميــــــــــــــــــــــن ياااارب ويرزقك ماتتمنيه في دنياك وأخرتك..
أنا اليوم رحت للدكتوور وقال انه الكيس اللي عملت له أمس شفط رجع إمتلى وشاف انه عندي بويضتين صغار من 11يوم وانا اخذ منشطات وما أستجابوا للعلاج وكثف المنشطات وقال نشوف للسبت وإذا مافيه إستجابه راح نوقف العمليه...
أسأل الله يوفقنا للي فيه خير لنا في دنيانا واخرتنا وان يرضنا به ياااااااااااااااارب ..
دعواتكم خواتي اللي تفضلت وقرت موضوعي أدعوا لي بالتوفيق ربي يوفقكن......:)
أماسي ونص
أماسي ونص
الموضوع قديم بس حبيت اسال عن العياده .....
Malooo
Malooo
حبيبتى هدى حالك انا عملت الحقن المجهرى هناك الشهر الحالى والحمد لله على كل شئ بس الصراحه همه فوق الممتازين والنقطه اللى بتسألى عليها انا كمان كنت خايفه منها جدا اولا انا كل مره وانا بحجز كنت بأكد عليهم انى اريد دكتوره هيه اللى تكشف الكلام ده فى المتابعه وكمان فى السحب كانت دكتوره لكن فى ترجيع الاجنه لان الموضوع بيبقى بمعاد فكان دكتور هوه اللى موجود اما بقي بخصوص اللبس فبتلبسي لبس العمليات وبنطلون مفتوح ولما بتيجى خرجه من الغرفه بيعطوكى لبس اخر لكى تضعيه على ظهرك علشان الفتحات اللى فى الخلف الكلام ده من غير لما تتطلبى وكمان دخلت الى حجره العمليات بالحجاب ونزعته داخل الحجره فمتخفيش هتلاقى كل اللى فى المركز مريحين جداااا واى شئ اتطلبيه منهم بيسعدوكى واى سؤال انا تحت امرك موجوده على طول فى تجمع الموقنات برحمه الله
حبيبتى هدى حالك انا عملت الحقن المجهرى هناك الشهر الحالى والحمد لله على كل شئ بس الصراحه همه فوق...
انا حابه اسأل ، احتاج رقم جوال اراسلهم فيه ، انا من مكة المكرمه وزوجي عسكري مر على كيفي الاجازات ، وجابه اسأل لانو ما عندي وقت هل يسون العمليات اول ما اجي مصر ولالا ، و اساله كثير ياليت تساعدني والله