النحريره1
النحريره1
الله يخليكم لي يابنات حواء ويجبر بخاطركم ولااسمع فيكم مكروه
ام الفـاتح
ام الفـاتح
ياقلبي انتي وبنتك والله قلبي عورني عليها

يالغلا سبحان الله الطفل ربي يهون عليه مايصيبه فلا تخافي ومدامها صغيره بإذن الله سلامات يعني ما بتبقع ان شاء الله

بس المرهم لاتوقفينه عشان لاتتوجع بعد قلبي

والله انا اتشنج اذا عيالي عندي وانا بالمطبخ لدرجه اطلعهم واقفل الباب من الخوف عليهم
حتى شغالتي قبل كانت تقول حرام يامدام يبكون اقولها يبكون زعلانين ولا يبكون من الم الحروق الله لايبلانا ويرفع عن بنتك يارب

عوديها اذا انتي بالمطبخ ماتدخل
قفلي الباب .... اذا هي صغنونه بالمشايه حطي دبة المويه عند الباب تمنعها من الدخول وبنفس الوقت تشوفك

الله يعينك ويبرد على قلب بنتك يارب

وهذا مكتوب ما بيمنعه لا خوفك ولا ندمك ياقلبي
sphinx75
sphinx75
الف الف سلامة عليها

حصل لأبن اختى كده برضه سحب براد الشاى من فوق البوتاجاز راح واقع على راسه

بس الحمد لله هو دلوقتى كويس ومفيش اى اثر
اختى برضه كانت بتتألم من تأنيب الضمير لانها اهملت فيه ... بس الحمد لله جت سليمة

ربنا يعافيلك بنتك و ان شاء الله متسبش اى اثر عندها ....

وهونى عليكى كل شىء قدر ... ودايما قولى (قدر الله وماشاء فعل )
abanoo
abanoo
الف الف سلامة عليها حصل لأبن اختى كده برضه سحب براد الشاى من فوق البوتاجاز راح واقع على راسه بس الحمد لله هو دلوقتى كويس ومفيش اى اثر اختى برضه كانت بتتألم من تأنيب الضمير لانها اهملت فيه ... بس الحمد لله جت سليمة ربنا يعافيلك بنتك و ان شاء الله متسبش اى اثر عندها .... وهونى عليكى كل شىء قدر ... ودايما قولى (قدر الله وماشاء فعل )
الف الف سلامة عليها حصل لأبن اختى كده برضه سحب براد الشاى من فوق البوتاجاز راح واقع على راسه...
ياقلبي سلامتها وماتشوف شر
وترى مافي طفل الا وينحرق>>>الي اشوفو
مو اهمال ولا شئ بس الاطفال دايما حركيين وفيهم شقاوة زايدة
والحمد لله جات بسيطة
بس اهم شئ داومي عالكريم لانو يشيل الاثر ويمنع الجرح انو يلتهب
وانا ابني قبل 4 اسابيع انحرقت كل يدو نط عالسفرة وكان فيها كاسات حليب مغلي والحمد لله على طول حطيت عسل عبال ماراح زوجي جاب كريم ميبو والى الان احطلو من الكريم والفو بالشاش لانو دايما يتحرك ويتمسح من يدو
والحمد لله بقي اثر مرة بسيط
والله يحفظ اطفالنا واطفال المسلمين من كل شر
ست الحاره
ست الحاره
كريم ميبو والله يحفظ اطفالنا واطفال المسلمين من كل شر