roshyandhany
roshyandhany
والله يا ام ياسمين موضوع حلو وهايل ... انا كنت عملت حاجة زيه كدة .. اشتركت فى اوريفليم وايفون وماى واى واديت للناس ارقام عضويتى عشان اللى عايز يشترى بسعر العضو وبالخصم يستفاد فى اى وقت والحمدلله الموضوع شغال و 100 100 هههههههههه

ممكن توضحى فكرتك اكتر عشان الكل يستفاد ... وكمان لو عندك حل لموضوع التسويق ياريت تقوليلنا لانى دايما بلاقى مشكلة فى التسويق وخصوصا ان ماليش اى علاقات خااااااااااااااالص

جزاكى الله خيرا
miro
miro
أم ياسين
أم ياسين
والله يا ام ياسمين موضوع حلو وهايل ... انا كنت عملت حاجة زيه كدة .. اشتركت فى اوريفليم وايفون وماى واى واديت للناس ارقام عضويتى عشان اللى عايز يشترى بسعر العضو وبالخصم يستفاد فى اى وقت والحمدلله الموضوع شغال و 100 100 هههههههههه ممكن توضحى فكرتك اكتر عشان الكل يستفاد ... وكمان لو عندك حل لموضوع التسويق ياريت تقوليلنا لانى دايما بلاقى مشكلة فى التسويق وخصوصا ان ماليش اى علاقات خااااااااااااااالص جزاكى الله خيرا
والله يا ام ياسمين موضوع حلو وهايل ... انا كنت عملت حاجة زيه كدة .. اشتركت فى اوريفليم وايفون...
ميرسى على ردك يا روشى
عاوزة أنبهك لحاجه إيفون و اوريفليم برؤوس أموال يهوديه لكن ماى واى مصرية 100%.
لأ إحنا هنعمل للشباب عضويات بأساميهم بحيث قدام شويه يبقى دا مشروعهم هما و ما شاء الله عندهم أفكار تجنن و ابتدوا يصمموا لنفسهم لوجوهات و يصمموا افكارهم على الورق.
بالنسبه للتسويق إبتدى من اللى حواليكى مامتك أخواتك و أهل زوجك و جاراتكو صاحباتك و كل اللى هيجرب المنتجات و يقارن بين أسعارها و أسعار أى منتج تانى هتلاقيه بيطلب بنفسه .

roshyandhany
roshyandhany
طيب انا من الاسكندرية اقدر اساعدهم ازاى ؟؟ ممكن ابعتلك رقم العضوية بتاعى لو حد يحب يستفاد بيه
حبيبة ابراهيم
ميرسى على ردك يا روشى عاوزة أنبهك لحاجه إيفون و اوريفليم برؤوس أموال يهوديه لكن ماى واى مصرية 100%. لأ إحنا هنعمل للشباب عضويات بأساميهم بحيث قدام شويه يبقى دا مشروعهم هما و ما شاء الله عندهم أفكار تجنن و ابتدوا يصمموا لنفسهم لوجوهات و يصمموا افكارهم على الورق. بالنسبه للتسويق إبتدى من اللى حواليكى مامتك أخواتك و أهل زوجك و جاراتكو صاحباتك و كل اللى هيجرب المنتجات و يقارن بين أسعارها و أسعار أى منتج تانى هتلاقيه بيطلب بنفسه .
ميرسى على ردك يا روشى عاوزة أنبهك لحاجه إيفون و اوريفليم برؤوس أموال يهوديه لكن ماى واى مصرية...
يا بنات اخبار تتبيلةالفراخ بانيه اييييه :06:

حلةالضغط كانت 6 ليتر هيا ماركة مش معروفة اسمها فوستير

طبعا انا بنصحك بسيب وهياا نفس سعرها بس انا ما لقيتش:D

واسالي عن التيفااالل بيقولوا حلوة قوي