ROSHANA
ROSHANA
انا يا جماعة عايزة اعرف هو اللانش بوكس اجيبة منين؟؟؟و كمان انا ابني في الحضانة ولما كلمتة انهاردة عرفت انه ممكن اجيب له اكل زيادة معاه الي يحبه فا أيه ممكن اجيبة ليه و يكون حاجات خفايف زي البيتزا او ساندوتشات ...او مثلا اعملة ناجتس في البيت و ياكلها في وسط اليوم بين الفطار و الغدا بتاع الحضانة ..لأني احس ان اكل الحضانة قليل...او ممكن مش زي الي يحبه
انا يا جماعة عايزة اعرف هو اللانش بوكس اجيبة منين؟؟؟و كمان انا ابني في الحضانة ولما كلمتة انهاردة...
بسكوتات
لبن بالفواكة
مينى بيتزا
صوابع كفتة
مكرونة بصوص خفيف
رز ابيض بالجزر والبسلة
ساندوتش مبى مدهون بالجبنة النستو
بانية فراخ مقطع صغير لوحدة او مع رز او فى عيش
كب كيك
رز باللبن او مهلبية او جلى
علبة فيها تفاح خيار جزر مقطع رفيع
ROSHANA
ROSHANA
ام كريم ولوجين

الايس كريم بعملة مش بيبقى حلو ومتجمد مش بيمط خالص

بالنسبة للسوق انا ماشوفتش غير بتاع الفخار قوليلى بتاع الخزف ده بيقعد الساعة كام؟ ويوم اية اللى روحتى لقيتيه اروح اخد فكرة :)

بالنسبة للاسعار هى بتختلف

على حسب فرز اول او تانى

انا جبت طاجن مدور متوسط بعشرة جنية بس كان فية عيب مش مهم خالص وفى المحل اللى قالت عليه منى ب 17 ونص
وجبت طاجن مستطيل كبير ب 20 جنيه كان عيب انه معوج سنة بسيطة ومش باين خالص برض
فى المحل كان ب 30 افتكر

يعنى تفاصلى كويس جدا مع الراجل

انا كنت جبت دول من واحد واقف عند ماما ومشوفتوش تانى للاسف
ROSHANA
ROSHANA
شكرا يا منى انا كان قصدى المحل اللى عند نادى السكة
amirasidky80
amirasidky80
انا متشكرة قوي يا ام كريم و لجين انت فعلا بتقولي الأحساس الي حسيت بيه بس انتي عارفة انا حاسة انه بيحب الحضانة و بيسألة بقولة الحضانة حلوة بيقولي ايوة حلوة...لكن المشكلة كلها في عياطة و كل ما يفتكرني يعيط كتيييير قوي...و ده الي بيخليه مش مندمج مع اصحابة في الحضانة ..و شوية يسكت و شوية يقلب الدنيا و يعيط قوي...و قلقني قوي انه حكاية انه مش مندمج مع اصحابة و ساعات بيشوفهم بيلعبو و ياخد جنب..و يعيط و يقووول ماما ماما
انا هسمع كلامك و اصبر كده و اشوف ايه الي يحصل...مع اني خايفة ان الموضوع ده يأثر علي نفسيته
و الله انا محتارة جدا
ROSHANA
ROSHANA
اميرة

كنتى بتسألى على لنش بوكس

اولاد رجب قسم البلاستيك عنده تشكيلة كبيرة جدا واسعارها معقولة بس صينى كلها لو عايزة حاجة بلاستيك نضيف يبيقى توبر وير اللنش بوكس بتاعهم تحفة جدا وبلاستيك مضمون صحيا ولونج ليف