ROSHANA
ROSHANA
ميرو طب انا عايزة اجيب منتجات تبر وير تفتكري اجيبها ازاى ؟ او الاشتراك في العضويه ازاى؟ ياريت تفيدينى
ميرو طب انا عايزة اجيب منتجات تبر وير تفتكري اجيبها ازاى ؟ او الاشتراك في العضويه ازاى؟ ياريت...
جسب معلوماتى المتواضعة

هما زى افون واوريفليم كده ليهم مراكز واعضاء مشتركين

ده موقع بالمنتجات والاسعار

http://tupperwareegypt.com/

ولو عضوة بيبقى ليكى 29% خصم على الاسعار دى

وعشان تشتركى لازم تشترى حاجات ب 500 جنية قبل الخصم فى اول اربع اسابيع

وحد كان قال ان فى معرض فى نادى هليوبوليس فيه المنتجات ده
om mohamed2005
om mohamed2005
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا طبعا متابعكم من زمان ومن اشد المعجبين بمواضعكم انا كنت عايشه فى قطر ونزلت نزول نهائى مصر ومعرفش حاجه خالص وانا من اسكندريه واستفدت كتير من الملف بس ليا كام استفسار انا كنت بجيب الدقيق الكويتى و انتم قولتم بديله دقيق 5 نجوم بس فالقاهره طيب فاسكندريه ايه البديل وممكن اجيبه من فين المدارس ايه احسن المدارس اللى ممكن ادخل ابنى فيها هو عند 4 سنوات بامبرز هنا وحش اوعى ممكن ايه البديل يعنى معلش تقلت عليلكم بس انا عارفه انكم بتحبوا تساعدوا جزاكم الله كل خير ويجعله فميزان حسناتكم
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
جسب معلوماتى المتواضعة هما زى افون واوريفليم كده ليهم مراكز واعضاء مشتركين ده موقع بالمنتجات والاسعار http://tupperwareegypt.com/ ولو عضوة بيبقى ليكى 29% خصم على الاسعار دى وعشان تشتركى لازم تشترى حاجات ب 500 جنية قبل الخصم فى اول اربع اسابيع وحد كان قال ان فى معرض فى نادى هليوبوليس فيه المنتجات ده
جسب معلوماتى المتواضعة هما زى افون واوريفليم كده ليهم مراكز واعضاء مشتركين ده موقع...
انا اللي قلت انهم في نادي هليوبوليس

و البركة فيكو و الله

انا لو كنت شفت الحاجات دي و لا كنت هعرفها خااااالص
أم فرح و خديجة
انا اللي قلت انهم في نادي هليوبوليس و البركة فيكو و الله انا لو كنت شفت الحاجات دي و لا كنت هعرفها خااااالص
انا اللي قلت انهم في نادي هليوبوليس و البركة فيكو و الله انا لو كنت شفت الحاجات دي و لا...
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
وحشتووووووووني يا بنات و الله
الأسبوع الي فات كنت مشغولة جدا بتوظيب نقل الشقة
و الحمد الله, امبارح رحنا المناصرة و جبنا مطبخ حلو قوي, 1.60 م ب 700 جنيه بالرخامة و كل حاجة
و بالتوصيل و التركيب 800 جنيه
و جبنا مواسير الستاير المتر ب 4 جنيه :27:
حلوين و الحمد الله
ان شاء الله أخلص من دوشة النقل و أرجعلكم بكل الأخبار
كل سنة و انتم طيبين و بكل صحة و سعادة
عاشقة الرومانسية
أوافق وبشدة
أوافق وبشدة
ياريت لو فيه حد من اسكندرية نقدر نفيد بعض ونستفيد من بعض:39: