راماتان
راماتان
ياريت لو فيه حد من اسكندرية نقدر نفيد بعض ونستفيد من بعض:39:
ياريت لو فيه حد من اسكندرية نقدر نفيد بعض ونستفيد من بعض:39:
أهلا ببنات اسكندريه

شوفي صفحة 28 و29
وفي انتظار مشاركتك

كل سنه وانتم طيبييين
ROSHANA
ROSHANA
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا طبعا متابعكم من زمان ومن اشد المعجبين بمواضعكم انا كنت عايشه فى قطر ونزلت نزول نهائى مصر ومعرفش حاجه خالص وانا من اسكندريه واستفدت كتير من الملف بس ليا كام استفسار انا كنت بجيب الدقيق الكويتى و انتم قولتم بديله دقيق 5 نجوم بس فالقاهره طيب فاسكندريه ايه البديل وممكن اجيبه من فين المدارس ايه احسن المدارس اللى ممكن ادخل ابنى فيها هو عند 4 سنوات بامبرز هنا وحش اوعى ممكن ايه البديل يعنى معلش تقلت عليلكم بس انا عارفه انكم بتحبوا تساعدوا جزاكم الله كل خير ويجعله فميزان حسناتكم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا طبعا متابعكم من زمان ومن اشد المعجبين بمواضعكم انا كنت عايشه...
الدقيق اعتقد مش فارق كتير بس احسن انواع
5 نجوم الضحى السوهاجى ودول تلاقيهم فى سوبرماركت كبير

بس انا شخصيا بجيبة سايب

4 سنين مش هاينفع يدخل تجريبى لازم خاص او تستنى بقى سن التجريبى
احسن مدارس فى اسكندرية لما تيجى هايا ترد عليكى فى الموضوع ده

الامبرز طبعا هاتخدى وقت على ما تتعودى على المنتجات اللى هنا
بس جربي بيبي جوى و فاينيز
ROSHANA
ROSHANA
ام فرح وخديجة

مبروك لمطبخ بس سعره مريب شوية !!!!! رخيص زيادة عم اللزوم هو خشب ايه؟؟؟
وشوفتى الوميتال هناك وبكام ؟؟؟
بطـــــــــوطة
سلام عليكم
شكرا لكل البنات ايلى ردوا عليا ربنا يجازيكم خير روشانا ولوزه ودموع التائبه وكله كله
انا روحت محل جمبى بيفصل ستائر قالى المتر الخفيف ب4 والتقيل ب5 حلو والبلاك اوت ب20
ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟
بالنسبة لشراء القماش ده بقه مصيبة لان انا والدتى تعبانه شويه مش بتقدر تنزل معايا وانا نزلت وحدى اشترى قماش ملايات من الازهر وانضحك عليا بجد فى 70 جنيه منه لله الرجل ايلى ضحك عليا فانا معرفش الانواع ولا الاسعار
لو تعرفوا متوسط الاسعار ياريت تقولوا لى اناا سالت على الاورجانزا قالوا بتقطع بسرعه صح الكلام ده؟؟؟؟
انا هاعمل باذن الله بلاك اوت فى الريسبشن بس عشان فى الاوض فيه شيش
lavandr
lavandr
بالنسبة لدقيق الخمس نجوم موجود فى كل السوبر ماركت الكبيرة سبينيس مترو اولاد رجب ماركاتو الفا ماركت كلهم و كمان بيعرض فى المعرض بتاع رمضان