Noody30
Noody30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

دندونة حبيبتي، دخلت اقولك صباح الفل يا قمر، معلش مش متابعة معاكي اوي اليومين دول و قلت اسيبك ترتاحي شوية من تنطيطي انا و موووتي :)

ما شاء الله دخلتم في البوفيهات و الكلام الكبير ربنا يبارك فيكم، كل سنة و بنوتك طيبة يا زئردة و عقبال ما تفرحي بيها عروسة
don
don
انا حاميه؟ ده انا حتى والله نايمه على روحى على الاخرررررررررررر هموت وانام يا عالم
انا حاميه؟ ده انا حتى والله نايمه على روحى على الاخرررررررررررر هموت وانام يا عالم
بصى يا زئردة فى العزايم بيبقى لازم ننوع يعنى مش شرط ان احنا نعمل اللى احنا بنحبه لان بيبقى فية حاجات احنا مابنحبهاش لكن غيرنا بيحبها فبالنسبة لسؤالك على حشوة السمبوسك انتى لازم تنوعى فعلا نوع تانى مع اللحمة المفرومة و بالنسبة لحشوة الجبنة تحطيها عادى فى الفريزر ... والحشوة بتبقى ممكن بالجبنة البيضاء وتدعكيها بمعلقة صغيرة قشطة او تجيبى على طول الجبنة البيضاء القشطة . وممكن تجيبى شوية ورق يقدونس او شبت و تفرميهم بالسكينة و تضيفيها للجبنة و ممكن لعلمك تحطى جبنة رومى او جبنة شيدر مبشورة و تحشى بيها بس ابقى امليها و بتبقى طعمها جميل جدا انا الصراحة طول شهر رمضان عندى طبق السمبوسك باالحم و طبق القطايف بالجبنة الرومى دول اساسى على السفرة بالهنا و اللشفا
don
don
لية كدة يا نوودى خير ؟؟؟ لا لا لا ماتحاوليش ما تحاوليش احنا اتعودنا على دخولكم اليومى اتى و مووتى قلتى اية ؟ ان شاالله حتى نصبح بس... طبعا يا هبة ليكى حق ماهو كله من السهر
Noody30
Noody30
تسلميلي يا دندونة، و على فكرة موووتي عيانة شوية و عشان كده مدخلتش اليومين دول. شوية برد و ان شاء الله تقوم بالسلامة و تيجي تطنطط لك هنا

اما انا فالمزاج مش مظبوط اليومين دول و اول ما يفك حتلاقيني جاية احطلك تجاربي النووية في مطبخنا المتواضع :)
zeireda
zeireda
متشكرة ليكم جميعا وانتم طيبين كلكم

وان شاء الله اعمل حاجة كويسة وتحضرو معانا جميعا :):)