ساره الحلوة
ساره الحلوة
يعطيك العافية
بس حسافة الصور غير ظاهرة
drfaiza
drfaiza
ما شاء الله ولا قوة الا بالله
من زمان واحنا منتظرين واحدة من الأخوات تشرح لنا شغل السيرما
ودلوقت لقيناها
التفاصيل خطوة ....خطوة من فضلك
ام سويلم
ام سويلم
ما شاء الله ولا قوة الا بالله من زمان واحنا منتظرين واحدة من الأخوات تشرح لنا شغل السيرما ودلوقت لقيناها التفاصيل خطوة ....خطوة من فضلك
ما شاء الله ولا قوة الا بالله من زمان واحنا منتظرين واحدة من الأخوات تشرح لنا شغل السيرما...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تسلمين والله يعطيك العافية اختي العزيزة الوعد الحق1
وانا بعد اضم صوتي لصوت البنات والدكتورة فايزة
والرابط اللي حطيتيه اختي هو عن الروبا بالكروشية فمش عارفة اتوقع في خطا
وتسلمين مرة ثانية
جعله الله في ميزان حسناتكم
الوعد الحق1
الوعد الحق1
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تسلمين والله يعطيك العافية اختي العزيزة الوعد الحق1 وانا بعد اضم صوتي لصوت البنات والدكتورة فايزة والرابط اللي حطيتيه اختي هو عن الروبا بالكروشية فمش عارفة اتوقع في خطا وتسلمين مرة ثانية جعله الله في ميزان حسناتكم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تسلمين والله يعطيك العافية اختي العزيزة الوعد الحق1 وانا بعد...
السلام عليكم جميعا واشكركم للمتابعه00000000
الاخت ام سويلم انا اسفه جدا على الخطأ اصلى اول مره انزل رابط000بتعلم فيكم ههههههههه
الرابط اهو يارب يكون صحhttp://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=178020
الخت تسنيم انا كمان بحب التطريز على القطيفه السوداء وعملت بعض الاعمال بها ولكن عندى صديقه قالت لى ان التطريز على القماش الفاتح موضه عندنا فى مصر فقلت اساير الموضه 000000
حيرتونى والله هههههههههه وبالنسبه للبرواز معاك حق بس والله ده اللى متوفر فى البلد اللى بسكنها:26:
ياهلا دكتوره فايزه والله انا منتظره رايك انت وام عزيزان بفارغ الصبر رايكم يهمنى جزاك الله خير
اما بالنسبه لتعليم السيرما معقوله انا اعلم اساتذتى؟
على فكره الشغل لا يختلف عن التطريز العادى (نفس الغرز) غير فى نوع الخيوط وهى متوفره فى مصر
وطبعا تنسيق الالوان مهم لان الوان الخيوط محدود شويه
ولو تقصدى الشغل البارز اللى بنشوفه فى المحلات انا عمرى ما جربت لكن شفت فىtvبيحطوا على الرسم اسفنج رقيق بنفس شكل الرسمه ويثبت ثم بيشتغلوا بالخيوط فوقها
ويارب اكون افدتكم وشغلى عجبكم:42:
لابد فى شغل السيرما من شد القماش اثناء الشغل على طاره
بترفلاي
بترفلاي
السلام عليكم
يا أختي الوعد الحق الصورة ما طلعت ياليت تحاولين تحملينها مرة ثانية وشكرا