انا عندي تكيس ونفسيتي تعبانة جدا ونفسي حد يسمعني

تأخر الحمل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بجد انا مش عارفة ابتدي منين معلشي مش عايز اطول عليكم بس حكايتي بأختصار انا عندي تكيس مبايض وانا متزوجة من اربع سنوات هدخول خلاص في خامس سنة ولم يحدث حمل الحمد الله الا مرة واحدة عن طريق عملية تلقيح صناعي ولم يستمر الحمل 8 اسابيع ملحقتش افرح الحمد الله علي كل حال وعملت التحليل وكان هرمون lh عالي ضعف fsh :44: وزوجي كل التحليل بتاعتة الحمد الله سليمة ايه رائيكم معذبهوش معايا واسيبه يتزوج والله انا عرضت عليه انو يتجوز علشان كل اما اشوفة بيبص علي اي اولاد بحس في عيونة الحزن وانا من جوايا بتقطع والله مفيش في ايدي اي حاجة اخذت العلاج والمنشطات ومفيش فايدة الحمد الله واخذت كمان الاعشاب وكل قلي تزوجو معايا معاهم مشاء الله 2 و3 اولاد ربنا يحفظهم لأهلهم يا رب بس خايفة اني اشوف في عيون حد الخوف مني علي اولادهم مع اني كنت ام بسمع ان اي حد حامل والله كنت بفرح اوي كأن انا قلي حامل عارفين ليه قولت الكلام ده علشان لما حد بيحمل مبعرفش الا في الشهور الاخيرة من الحمل ومش عارفة اعمل اية ونفسيتي تعبانة انا اسفة علي الاطالة بس مضايقة اوي والله كل ما اشوف جوزي بحزن اوي
يا رب لا تذرني فردا وانت خير الوارثين يا ارحم الراحمين يا رب انا وكل محرومة يا رب ارزقني بالحمل عاجل وغير اجل يارب يارب
9
769

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

وردة الجوري 2011
انا عندي تكيس لي يوم داريه عنه وضايق صدري بس من خلال بحثي يمدحون القسط الهندي والبردقوش والزنجبيل انتي جربيها و*****الله تفيدك
joudy abdelmagid
joudy abdelmagid
بصي يا حبيبتي الحمل ده رزق يعني بتاع ربنا انتي اصبري وبعدين اتأكدي من حاجة

كل لن يصيبنا الا ما كتبه الله لنا هومولانا وعلي الله فليتوكل المؤمنون

يعنيي انتي مالكيش في نفسك حاجة وكله بتاع ربنا روحي لدكتور تاني وتالت انا عندي تكيس واغلب اللي في المنتدي متكيسات وان شاء الله من تجاربنا تلاقي الحل معانا بس زوجك مينفعش تقولي له اتجوز وبلاش زن في الموضوع ده لانكم اتجوزتم علي الحلوة والمرة
استهدي بالله وتابعي معانا وان شاءالله كل لاخير
عاشقه القهوة
عاشقه القهوة
حبيبتي حاسه فيك والله لاني توني من 8 شهوربس عرفت ان عندي تكيس وانا هذي السنه 4 مثلك
وربي كريم يااختي ومادام زوجك مافكر يتزوج لاتفاتحيه انتي توك والتكيس سهل جدا وانا سمعت الدكتوره تقول اغلب الحريم لديهم تكيس وعندهم 56 عيال بس يبيلك متابعه واولا وااخير التوكل والاستغفار ويارب تجي تبشرينا انك حامل
دعواتك اني احمل كمان
بئآ تسذا
بئآ تسذا
ربي يكون في عونك لكن لو كان زوجك مكانك وهو اللي عندة مشآكل هل رآح تطلبين منه الطلاق من أجل الاطفال؟

إن كان حنون وطيب معك مالة داعي كل مرة والثانية تذكرينة بإنة يتزوج 5 سنوات فيه غيرك انتظروآ وربي رزقهم

إنتي أدعي ربك ، تصدقين ، أستغفر الله على كل حال ،
ربي يقول( وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ إِنَّ الَّذِينَ يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِي سَيَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ دَاخِرِينَ ) غافر
عني انا بدخل بعد كم أسبوع السنة الرابعة من دون أطفال والسبب من زوجي والحمدلله صابرة ورآح الصبر حتى يمل الصبر من صبري
انسي وعيشي حياتك مه زوج في سعادة ولا يهمك من خبى عنك حملة عيشي حياتك
رزقك الله بالذرية الصالحة البارة يارب العالمين
المحبطة دائما
حبيبتي حاسه فيك والله لاني توني من 8 شهوربس عرفت ان عندي تكيس وانا هذي السنه 4 مثلك وربي كريم يااختي ومادام زوجك مافكر يتزوج لاتفاتحيه انتي توك والتكيس سهل جدا وانا سمعت الدكتوره تقول اغلب الحريم لديهم تكيس وعندهم 56 عيال بس يبيلك متابعه واولا وااخير التوكل والاستغفار ويارب تجي تبشرينا انك حامل دعواتك اني احمل كمان
حبيبتي حاسه فيك والله لاني توني من 8 شهوربس عرفت ان عندي تكيس وانا هذي السنه 4 مثلك وربي كريم...
ربي يكون في عونك لكن لو كان زوجك مكانة وهو اللي عندة مشآكل هل رآح تطلبين منه الطلاق من أجل الاطفال؟
إن كان حنون وطيب معك مالة داعي كل مرة والثانية تذكرينة بإنة يتزوج 5 سنوات فيه غيرك انتظروآ وربي رزقهم
إنتي أدعي ربك ، تصدقين ، أستغفر الله على كل حال ،
ربي يقول( وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ إِنَّ الَّذِينَ يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِي سَيَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ دَاخِرِينَ ) غافر
عني انا بدخل بعد كم أسبوع السنة الرابعة من دون أطفال والسبب من زوجي والحمدلله صابرة ورآح الصبر حتى يمل الصبر من صبري
انسي وعيشي حياتك مه زوج في سعادة ولا يهمك من خبى عنك حملة عيشي حياتك
رزقك الله بالذرية الصالحة البارة يارب العالمين
حبيبتي شكرا ليك علي الرد وكلك زوق بالعاكس انا عمري مبفكرة بس هو عندو اهل والله لو كان هو قلي عندو انا كنت عمري ما تكلم وكنت هعمل ذيك بالضبط وبجد انا اتأثرت اوي بيكي وربنا يا رب يكرمك ويرزقنا بالذرية الصالحة يا رب