So Cute22
So Cute22
مرحباااااااااااااااااااااااااااااااا
اعجبني الموضوع وقلت اشارك:)

زوجي:arb: ما يحب ياكل كتير علشان كذة ما اتعب نفسي :09:

اسويلة ساندويش مع بناتي في الصبح وكاس شاي لانوة على قولت اختي هنا العتيبي قاط بالعمل هههههههههه

لكن الخميس والجمعة ابتلش بصراحة:06:

وبصراحة اني استفدت من الموضوع والردود

واخدت افكار من خواتي هنا

مشكورة haf noon:26:

وشكرا لك من ردت واعطتنا فكرة حلوة للفطور:26:

اسفة طولت عليكم

سي يو
haf noon 2008
haf noon 2008
مشكووووووووووورين وما قصرتوا حباااايبي ......... وان شاء الله نعصر امخاخنا زين ونجيب افكااااااااار اوكيه ..... اوكيه .....تكلم نفسها هههههههههههه ......... تحيااااااااااااتي لكم
عزة مصطفى
عزة مصطفى
انا زوجي ما يحب يفطر الا بيضتان مسلوقتان فقط من دون خبز ولا حاجه بس مع كاسة مويه وانا مااااااااااااااااااله منه وفطوره ابغى حركاااااااااات فطور عشان استانس
^AMOOL^
^AMOOL^
N_4D N_4D :
الله يسلمك طويل العمر يصح من النوم وانا لسه نا يمه.......يدخل المطبخ ويسويله بياض على قولت الدلوعه الصغيره وشاي وجبنه....وسويت سلطه الجبنه مكوته من فلفل رومي مكعبات وجزر مبشور وزيتون حلقات وزيت زيتون ورشه زعتر ورشه بهارات ايطاليه....عجبته...ومربي علبتها صغيره من اول مره تخلص........وبس
الله يسلمك طويل العمر يصح من النوم وانا لسه نا يمه.......يدخل المطبخ ويسويله بياض على قولت ...
:icon810:ههههههههههه:hahaha:
umomar2006
umomar2006
صراحه فى رجال يستاهلون حتى لو طفشانه من قومه بدرى يحرجوكى باسلوبهم وحرام مساكين
وفى رجال يارب اللقمه توقف فى حلقهم يارب بلينى برجال مهما سويتله يقولى انتى مجرد شغاله عندى وبس

يارب قرف والله من هالرجاجيل اى حرمه رجالها يستاهل ماتستخسر فيه

يكفى احنا نتعب ونسوى وفى الاخر مافى كلمه حلوه ساعات افكر احطله سم فى الاكل واخلص بس مابياثر فيه
ترا اصعب شى للحرمه اما تنجرح من الرجال وخصوصا هى تحاول معاه بكل الطرق وتحرجه باسلوبها الحلو بس مافى فايده ياريته يسكت لا يسب ويلعن بعد

يارب خلصنا من هالرجال