تجربتى مع الحقن المجهرى

الحمل والإنجاب

السلام عليكم .. لقد قمت بعملية حقن مجهرى فى احدى المستشفيات المتخصصة واللهم لا اعتراض الموضوع فشل...عملت التحليل وطلع حمل بس الهرمون ضعيف وبعدها عملت التحليل الرقمى مرتين وطلع هرمون الحمل مش بيزيد وبعد ما فروحنا فى المستشفى وقالولنا انه كده خلاص الحمل هينزل وفعلا نزل بعدها بيومين الحمد لله ربنا يعوضنى عنه اللهم اميين انا وكل اللى زيى...بس خايفة اجربها تانى وتفشل برده..ومش عارفة اعمل ايه افيدونى جزاكم الله خيرا
15
4K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

سوسه 2
سوسه 2
الله يعوضك ان شاءالله بتؤام عاجلا غير آجل
اقرأي الرقيه وسورة البقره واستغفري كثير
دانه الرشيدي
دانه الرشيدي
ممكن اعرف اسباب لجوءك للحقن

عوضك الله واياي بالذريه الصالحه
المتأملة خيرا
المتأملة خيرا
انا سمعت كثير يسوها مرة ومرتين وثلاث الى ما تنجح والله يعوضك وبقدرة الله تنجح في المرات الجايه ولا تقنطي من رحمة الله اكثري الاستغفار والله يرزقك الذرية الصالحة اللي فيها خيرة لك
code
code
الله يعوضج خير ..
في الغالب الحقن المجهري/اطفال الانابيب ما تنجح من اول محاولة .. اساسا فرص النجاح تزيد مع عدد المحاولات ..
انا نجحت معاي المحاولة الثالثة و جبت ولدي الله يحفظة و بعد ابني عملت ٥ محاولات و نجحت حاليا الخامسة . وحاليا حامل الحمد لله ..يعني المجموع ٨ محاولات
و انتي بالعكس حملتي اول مرة يعني في فرصة كبيرة المرة الجاية ان شاء الله ..المشوار صعب و المسألة محتاجة صبر و ثقة بالله ..توكلي على الله و عيديها .. و الجأي لله .. عليج بالرقية وسورة البقرة و قيام الليل و الالحاح في الدعاء.
هوى الدنيا
هوى الدنيا
الله يرزقنا بالحمل السليم عاااااااجلا غير اجل