ام هومان
ام هومان
ربنا يرحم ابوكى ويدخله فسيح جناته وربنا يتم على امك الصحه والعافيه وانا فعلا كده مجوزة حاتم الطائى نفسه ربنا يخليه ليا وما يحرمنى منه ابدا لمسات من الشوق والله عندك حق كتر العزومات دى بتخلى الواحد على اخره بس والله بجد ابتسامه رضى من جوزى اخر اليوم بتنسينى تعب اليوم كله شكرا ليكى
ربنا يرحم ابوكى ويدخله فسيح جناته وربنا يتم على امك الصحه والعافيه وانا فعلا كده مجوزة حاتم...
امي كذلك_لو كانت مشتركه لاخذت الصداره_ففي بيت أهلي لايتغدون او يتعشون بدون ضيفا او اثنين او اكتر_هذا طبعا في الاوقات العاديه _امازوجي كان حاتم الطائي ولازال ، في بدايه حياتنا الزوجيه يعني اول ست سنين كان كثير العزومات لكن تغير عمله وصار مايفضي ونادرا مايعزم
ام هومان
ام هومان
ربنا يرحم ابوكى ويدخله فسيح جناته وربنا يتم على امك الصحه والعافيه وانا فعلا كده مجوزة حاتم الطائى نفسه ربنا يخليه ليا وما يحرمنى منه ابدا لمسات من الشوق والله عندك حق كتر العزومات دى بتخلى الواحد على اخره بس والله بجد ابتسامه رضى من جوزى اخر اليوم بتنسينى تعب اليوم كله شكرا ليكى
ربنا يرحم ابوكى ويدخله فسيح جناته وربنا يتم على امك الصحه والعافيه وانا فعلا كده مجوزة حاتم...
امي كذلك_لو كانت مشتركه لاخذت الصداره_ففي بيت أهلي لايتغدون او يتعشون بدون ضيف او اثنين او اكتر_هذا طبعا في الاوقات العاديه _امازوجي كان حاتم الطائي ولازال ، في بدايه حياتنا الزوجيه يعني اول ست سنين كان كثير العزومات لكن تغير عمله وصار مايفضي ونادرا مايعزم
السر في البطاطس
هنئا لمن اكرم الضيف والتمس الاجر من الله
نسانيس اليالي
ياما وياما بس ماتنعد
جزانا الله جميعا خيرا
قصة معاناة
قصة معاناة
أنا في أول سنة زواج تقريبا ‏أربعة عشر عزيمة ويمكن عشر مرات قهوة هذا وزوجي مالوا أصحاب كثير