melngomy

melngomy @melngomy

عضوة جديدة

الحمام المغربي في مصر

العناية بالبشرة

اخواتى و الله اني احبكم في الله

لي استفسار لاخواتي المصريات او غير المصريات اللي مقيمين هنا :) و منورينا (لو كانوا يعرفوا ) !!!

عايزه اعرف بس منين بتجيبوا الصابون و الليفة المغربية لاني الحقيقة كل لما اسال عطار او صيدليات مش بلاقي خااااااااااااااالص ):
بس ياريت يكون واحد ( ثقة) يعني مجربينه و تعا ملتوا معاه قبل كده لانى الحقيقة اشترتهم قبل كدة من عطار كدة بس طلعوا مغشوشين للاسف

plz ya gama3a rdo 3alia bsor3a and thanx
10
5K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

الجلاسية
الجلاسية
والله ماادري من وين في مصر بس مااعتقد فيه ولكن ماعندي مانع ابعثلك الصابون المغربي والليفه او اذا حصلي فرصه ونزلت مصر اجيبهم لك . ممكن تراسليني على الخاص وتعطيني رقم التلفون اذا رغبتي .

وحيااااااج ، لاني احب مصر واحب اهلها مووووووووووت:26:
melngomy
melngomy
الجلاسية بجد بجد كلك ذووووووووووووووووق و ميررررررسى جدا يا حبيبتى و ربنا يكرمك :)

خلينا نشوف اخواتي المصريين هيقولوا ايه في الموضوع دة ..............مممممممممممم يمكن واحدة فيهم تفيدنى و تقولى ان هي لقيته ولا حاجة ;-) و مرة تانية ميرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسى يا حبيبتى يا جلاسيوووووووووووووووو
يا رب بس ما تكسفونيشىا اخواتي يا مصرييين و تردوا عليا ؟؟؟؟؟!!!!
saramisho
saramisho
اهلا بيكى حبيبتى melngomy

والله انا معرفش منين اشترى الصابون المغربى لانى سألت عليه عند العطارين ومالاقيتهوش

بس لو انت من القاهره فرصه انك تلاقيه اكبر منى لانى من اسكندريه

والعطارين الكبار هنا اعدادهم قليله وميعرفوش الصابون المغربى خااااااااااالص

والله انا كان نفسى افيدك بس معلش ما باليد حيله

بس حبيت ارد عليكى

اختك فى الله saramisho
miramam
miramam
اهلا بيكى حبيبتى melngomy

الليفة المغربية بتتباع فى صيدليات العزبى وفروعها كتير فى القاهرة انا اشتريتها من هناك قبل كده ب 25 جنيه

بالنسبة للصابون سالت عليه كتير ولم اجده واخر ما غلبت رحت لكوافيرة وعملت هناك الحمام المغربى بالليفة بتاعتى
لان فيه كوافيرات كتير دلوقتى بيعملوا الحمام المغربى و التكييس...الخ

ارجو ان اكون افدتك
mooty
mooty
يمكن تلاقي الصابونة فى القاهرة عند عطار اسمة (حراز)

واهلا وسهلا بيكى