don
don
يا دوندون وحشتيني جدا انتي فين بقي؟ ممكن اسالك سؤال عبيط شويتين الروز ماري لما بيبقي عيدان كده اكسره و لا اعمل فيه ايه و احط اد ايه في الطبخه الواحده؟
يا دوندون وحشتيني جدا انتي فين بقي؟ ممكن اسالك سؤال عبيط شويتين الروز ماري لما بيبقي عيدان كده...
معلش يا رانيا اتاخرت عليكى والله غظب عنى حاجة زل
بالنسبة للروز مارى انتى بتفركية بايدك كويس وتستخدمية فى الفراخ واللحوم المشوية بتدى طعم جميل جدا مع باقى التتبيلة
لكن لو حتستخدمية داخل الاكل زى المحشى مثلا تطحنية فى الكبة
وبتحطى يا دوب شوية مش كتير يعنى بتاع معلقة صغيرة لان ريحتة وطعمة بيظهروا على طول يا رانيا جربية وقوليلى
don
don
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
منى تسلم ايديكى وعقبال ما تعملى بايدك بوفية فرح هنوش
وتروحى وترجعى بالف سلامة وربنا يتقبل منك ويجعلهالك عمرة مريحة خفيفة باذن الله

سمسمتى ومسلمة وحشتونى والله لكن هانت باذن الله واخبار الشغل اية فى رمضان ؟؟؟؟؟مش حوصيكوا قوام قوام على اد فلوسهم
don
don
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
بالنسبة لسؤالكم عن تطعيم الانفلونزا انا سئلتلكم الدكتور وهو بيقولكم مفيش داعى علشان تسيبوا مناعة جسم الطفل تشتغل لوحدها لكن عليكم بس بالتطعيمات الاساسية فى مواعيدها

هودهوداااااااااااا انتى سكرة والله وانا بعتبرك مثال العروسة المجتهدة ..... ربنا يسعدك ويهنيكى واهم حاجو ويقويكى .... واى استفسار عندك تعاليلنا فى الصفحة على طول

ام ياسمين ......................... وحشتيا

العيال اللى قاعدين جانبى بيلعبوا لعبة كلها ضرب نار وصريخ وشكلى كدة حقوم اطوح فيهم انا الضرب بس مش بالنار ...............بالشب............................
don
don
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
يا نودى لو سمحتى تردى على الاخت بلسم فى الكتاب الالكترونى ودى رسالتها اللى كتباها هناك

عزيزتي don
السلام عليك
ملخص للاكلات المصرية بملف don هدية للمنتدي ما ينفتح معايا مع اني حاولت عدة مرات
ما اعرف الحل?ممكن تحطين الرابط مرة ثانية ولك مني جزيل الشكر

اختك
بلسم

بلسم
ام باسل*
ام باسل*
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
ام ابيها
ان شاء الله تقومى بالسلامه ويقر عينيك بوليدك ويجعله من الصالحين النافعين لامه الاسلام باذن الله
طمنينا عليكى