عايزه اتكلم مع حد مليش حد اشكيله غير ربنا//قديـــــــــــــم

الأسرة والمجتمع

انا امي متوفيه وابويه متزوج وسكنت جنب اهلي جوزي كل شويه يعايرني ويقوللي انا جبتك جنب اهلك وسبت بيت اهلي ومبقاش يقعد معايه ومبقاش حنين زي الاول وشتيمه وضرب علي اتفه الاسباب ومش عايزه اعمل مشاكل واقول لابويه هو ناقصني واصلا هيبقي في صف جوزي محدش يقوللي استحملي انا من كتر ماانا ساكته نفسي اعيط مش عارفه انا بضحك في وش الناس بهستريه بيفكروا ان انا مرتاحه وسعيده علشان جنب اهلي والله تعبت ولا بقعد معاهم يمكن الاسبوع يعدي مااقولش لحد صباح الخير علشان مايقولش باعتني لما جات عند اهلها ومرات ابويه قاهراني نفسي اطفش بس عيالي والله لومش حرام انا كنت موتت نفسي وارتاحت اسفه مليش حد غير ربنا واني اكتب شويه علي الكيبورد يمكن ارتاح لما اسمع ردودك ودعواتكم ليه بالتفريج وصلاح الحال
51
8K

هذا الموضوع مغلق.

احاسيس خجولة
احاسيس خجولة
الله يعينك ويهدي زوجك ويحنن قلبه عليك ياررب..
الحب والسلام
الحب والسلام
الله اكبر
الوهبانية
الوهبانية
يااختي والله ياما بنات وحريم مظلومين وتعبانين من ازواجهم وابهاتهم ومحد يشتكي يصبرو الحرمه ضعيفه مالها سند با الدنيا عشان كذا الرسول عليه السلام قال(رفقا با القوارير)وقال استوصوا با النساء خيرا)يعني الوحده ايش بيدها تسوي خلاص توكل امرها لربنا وربنا يتولها برحمته وهوا ارحم الراحمين وتبعد عن حاجه تسوي مشاكل وسوء فهم وتكتفي بينها وبين نفسها لاحوله ولا قوه الا با الله .وحسبنا الله ونعم الوكيل لازم تعرفي انو الاغلب يعاني ومافي حد مايخلو من المشاكل لاكن الله المستعان ادعي ربنا انو يصرف عنك كل الأذى والمشاكل والله العظيم ربنا كلو خير يكفي قال(ادعوني استجب لكم)الله يعينك يارب بس لاتجيبي سيره لاي حد حتى ابوكي انو عندك مشاكل ونصيحتي لكي انك تتوددي لزوجك وتتضحكي بوجهه واذا كلمك او زعلك ماتردي أبدا ابدا ابدا وان شا ء الله تعيشي حياه حلو يارب
ام اردن
ام اردن
تقربي لله هو يغنيك عن كل شي
اكثري من الاستغفار والصلاه والدعاء
الله يفرج همك
أم مستجدة
أم مستجدة
ياحياتي الله يشرح صدرك
انا اشوف لو تقوليله خلاص غير البيت مش ضروري اكون قريبه من اهلي بالذات ان امك متوفيه
فماراح تفرق معاك ولو بغى خليه يسكنك قريب اهله

اشتري راحت راسك وشوفي وش يبي وسويه اذا مايضرك